BF Juni 2010!
Idag ha vi varit på äventrysbadet med dottern. Hon bara älskar det! Blir helt sjövild
Hej alla!
Oj vad ni pratar på idag, roligt
Mycket att läsa ikapp
Noomi och Emilio: Jag ska med på UL imorgon, ska vara där vid 14
Längtar så jag spricker även om detta är 3:dje gången för oss
Hade ett vul i v.6, så ingenting då men det gjorde läkaren
Sedan kub i v.13
Ska bli så mysigt att få se bebisen igen ♥ SKulle du ta reda på könet med? Får du säga vad det blir imorgon isåfall
Nu ska vi åka till min mamma, är bjudana på lamstek idag
*mums*
<hoppfull trots allt: Jag diggar Ullared stenhårt
Åker dit MINST 2 ggr/år och handlar en massa, speciellt till dottern och sparar en massa pengar på det
Vi ska åka i början på mars denna gången. Dottern fyller den 14 mars så det passar perfekt att handla presenter där nere då
'Åker du med ofta dit?
Dottan55: Vad kul med en så trevlig BM och grattis till lyckat UL
Jag har ju med varit på RUL idag och det var precis som jag trodde, moderkakan ligger i framvägg! Känner ju bebisen men inte lika hårda sparkar nu som med dottern så jag misstänkte att den låg i framvägg
Ska på nytt UL i v.30 för att kolla så moderkakan flyttat sig från förlossningskanalen och växt uppåt med livmodern
Sedan kommer de även då göra en tillväxtkontroll sa hon
Längtar så! Så fina bilder fick vi med på bebisen. Den låg och drack fostervatten, voinkade till oss och sög på tummen
Sedan fick vi 3 bilder med oss hem
Blev flyttad från den 7 juni till den 10 juni. Spelar ju inte så stor roll egentligen, bebisen kommer med största sannolikhet inte den 10 ändå ![]()
pepparkaksdeg: Gå in på inställningar, det är bilden på kugghjul längst upp på FL och så väljer du där vad som ska synas på din press
Lilla my: Härlig stor mage ![]()
Pepparkaksgeg: Vad blev namnet på skäggagamen förästen? *nyfis*