• Joggi

BF Juni 2010!

Hej tjejerna!
    Har varit borta sen i Torsdags och igår när jag kikade in upptäcker jag att jag ligger efter sen sida 106! Så sen igår har jag läst igenom och blev klar nu=) Har inte orkat streckläsa precis..... Man är ju såååå nyfiken oxå så man klarar inte av att strunta i det=)

Nu är man i v 11! (10+2)Shit, tiden går! Nyss va man i v 4-5 känns det som=) Skönt att tiden går. Vill ha passerat v 12 nu! Och längtar tills UL i v 14... Efter det ska vi berätta för alla..

Illamåendet håller i sig tyvärr, värre på em/kväll än på morgonen.. Brösten är inte lika spända längre och molvärken har gett med sig lite.....

• Joggi

Hejsan!
    Hur är det med er alla idag?

Man får passa på att hälsa alla nya välkomna!

• Joggi
    Bustrollen skrev 2009-11-11 10:52:07 följande:
    Är måttligt sur på mamma idag. Har berättat för henne om graviditeten och det tog hon förvånansvärt bra...hon sa att hon anade det för jag var så svullen.Hon ringde förut och frågade hur det var och jag sa som det var....spyr som en gnu. Nej det är inte möjligt får jag som svar. För hon hade minsann aldrig spytt med oss...bara en gång med minstingen och då var hon åksjuk så det räknades ju inte...Så bara för att hon spytt en gång totalt med 6 ungar så är det omöjligt att jag spyr massor? Åh så irriterad jag blir!!! Hon hävdade bestämt att jag var magsjuk och att det inte alls berodde på att jag är gravid...öh okej...det är därför jag mår bra i övrigt då...hon är så blåst ibland. Suck...
    Usch så trist.. Hoppas hon ändrar sig i det sättet, hon kanske har lite svårt att smälta allt så hon kläcker ur sig saker i onödan..
  • Joggi
    Bustrollen skrev 2009-11-11 11:04:23 följande:
    Jag tror att hon egentligen hatar att hon ska bli mormor...hon har åldersnojja Sen det faktum att hon ska få 2 barnbarn samma år, plus att det är inom 3 månaders mellanrum gör det nog inte bättre. Min yngsta syster är bara 9 månader så mamma vill inte bli gammal verkar det som (hon är 42 år)
    Det måste kännas lite tråkigt! Man vill ju att de ska vara glada.. Hon kommer säkert komma på andra tankar sen, iaf när bebisarna kommer=)
    Gud va roligt att du och din syster ska ha nästan samtidigt!
  • Joggi
    Bustrollen skrev 2009-11-11 11:07:47 följande:
    ja, det är jätteroligt. Jag berättade för henne först och hon blev jätteglad. Så nu kan vi ojja oss ikapp
    Min bästa kompis ska oxå ha i slutet på mars, det är skönt att ha nån att prata med=)
  • Joggi
    Bustrollen skrev 2009-11-11 11:17:25 följande:
    Det är faktiskt jätteskönt. De vanliga kompisarna tröttnar fort på ojjandet och oron man har.
    Ja dom gör ju det=) När jag pratar med vännen så pratar vi inte om nåt annat alls typ, haha=)
  • Joggi
    Mamsterbabe skrev 2009-11-12 18:01:02 följande:
    En liten fundering,är det bara jag som är sjukt sugen på skräpmat?& på köpet har fått riktigt dålig hy i ansiktet? :( Massa finnar överallt!
    Här är en till som bara vill ha skräpmat! Mår ju illa men utemat funkar=) Iaf om det äts före 15-16 tiden.. Är helt inne på kinamat, friterat! mmm...
  • Joggi
    Fargoli skrev 2009-11-12 18:26:56 följande:
    dottan55; Hua, jag kan inte äta friterat, vi åt på kina i måndags, jag blev så illamående av friterade räkor och så. :p
    Vad olika det kan vara=) Hoppas snart att all mat går i=) Vardagsmat är bland det äckligaste jag vet just nu och jag äter myrportioner....
  • Joggi

Hello flickor!

Såg att ni pratade om julen, och JAAA jag längtar oxå=) Mer än nånsin!!

När jag vaknar på morgonen så har jag en kula nedanför magen på vänster sida som försvinner när jag har kissat! Den är stor som en apelsin ungefär och väldigt hård.. Hela magen ser helt sne ut! Har ni så??

que - Gud så spännande! Grattis!

• Joggi

Åh jag är oxå känslig förresten! Jag som är så tuff annars *ss*=)

Tittade på Oprah igår morse och då handlade det om Christian Lejonet.. Den historien träffar mig rakt i hjärtat och har gjort det sen jag såg den för nåt år sen. Så jag grät och grät och grät och det fanns inge stopp! Haha...
    Ifall nån här inte har sett nåt om den så lämnar jag en länk:

Såg att dom killarna i videon har skrivit en bok (har jag missat helt) om hela historien! SKA KÖPAS! Och intresse om att göra en film finns! *hoppas*..

Svar på tråden BF Juni 2010!