• spino

Blastocyst, lite frågor...

isisisis skrev 2009-10-26 12:24:39 följande:
    Blastocyster har större överlevnadsförmåga än ett korttidsodlat ägg.Sätter du dessutom in 2 blastocyster är chansen ca 70 % till graviditet.Det tar 1-4 dagar för enblastocyst att fästa,men oftast färster de lite tidigare än kortidsodlade.Jag fick själv 2 blastocyster som var odlade i 7 dagar!De var av toppkvalitet,och bägge fäste Tvillingar i mars.Lycka till
    WOW! jag fick tillbaka 2 blastisar i fredags FET, nu fick jag en liten ny gnista av hopp. detta ar tredje gangen jag ruvar... grattis till dina tvillingar!
  • spino
    Katey skrev 2009-10-26 10:32:13 följande:
    Wow, 58%! Tack Vädur78, nu blev jag verkligen glad! Ifall jag tillhör den lyckliga skaran på 58% så borde den lill* krabaten alltså ha fäst nu, det har gått 2 dygn efter insättningen. Spänd väntan... vill verkligen att det ska fungera nu, det är ju femte försöket. Kram!
    katey - nar har du TD? Jag fick efter 9 dagar, ska testa pa sondag 1/11. STORT lycka till nu X
  • spino

jag har ocksa alltid fatt mens innan TD, sa himla deppigt. nar planerar du att tjuva?

den har gangen smaller det for oss bada!

• spino

katey - hur har det gatt? har du testat idag?

jag vagade och jag fick ett plus! kanner mig helt forvirrad och tors inte tro att det ar sant.

Svar på tråden Blastocyst, lite frågor...