Ni som tog lång tid på er att bli kära i era män - hjälp mig snälla!
När jag lärde känna min pojkvän var jag tillsammans med en annan kille men vi blev ändå snabbt bästa vänner. Efter ungefär ett halv år och krångel med mitt ex gjorde vi slut (under hela tiden fanns min nuvarande pojkvän där för mig) och jag och min pojkvän började umgås väldigt mkt, men som vänner. Han var kär i mig hela tiden, och jag anade det lite grann men kände inte samma sak eftersom jag var så uppe i mitt ex. Det blev lite struligt mellan oss också i början eftersom jag inte riktigt hade gått vidare efter mitt förra förhållande men vi blev tillsammans och har varit det i över ett år nu. Och även om jag från början bara hade kompis känslor så har det växt och jag blir mer kär för varje dag som går. Iofs är jag ganska ung, men iaf. Jag tror att det var bra för oss att vara vänner så länge först eftersom det har gett oss en bra grund för att kunna ha en öppen kommunikation osv.
Även om vi hade en trög start säger våra familjer och våra vänner nu att det inte finns några som är sötare tillsammans än vad vi är :)
Fast det finns ju ingen garanti att känslorna kommer, så det bästa är nog att ta det lugnt och känna efter, om du sen kommer på att det är rätt så märker du det! :)