Sambon köpte avsugning i spel
Ja alltså sambon berättade igår (med förtjustning i rösten enl. min tolkning) att han först gått på strippklubb och sen köpt sig en avsugning av en prostituerad.
Detta har utspelat sig i ett dataspel som han just nu spelar (som råkade ingå när vi köpte en begagnad TV av en kompis till honom, innan det har han inte spelat dataspel sedan vi träffades för flera år sen).
Jag är normalt inte den svartsjuka typen, har inget emot om han porrsurfar tex, men det kändes inte bra när han berättade om det här. Och detta trots att det inte ens var på riktigt.
Dels tror jag för att det handlade om att det var att köpa sex av prostituerad (som jag har stora problem med) .
Dels är det lite känsligt just nu med sexbiten, min sambo vill ha sex jämt, helst flera gånger per dag och jag har sen jag blev mamma varit ruskigt trött, inte mått bra (psykiskt) och inte alls haft samma lust. Särskilt avsugningar gillar han, men det är inte min favorit, även om jag gärna ställer upp ibland för att han ska få det skönt (på samma sätt som han gör saker för mig).
Så kanske tar jag det personligt och tänker verklighet även om det inte är det...
Hur skulle ni reagerat om er partner berättat samma sak?