• Anonym

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Jag också!
    Det stinker!
    Vi använder kondom, har bara haft sex utan kondom 2 gånger.
    Nu ska vi enbart ha mina piller som skydd, och jag är lite orolig för det med tanke på odören som varit de två gångerna. Jag har inte varit med om det innan, bara med denne kille.
    Inte kul.

• Anonym

Jag med. Sitter i och för sig inte i så länge med en dag efteråt kan det lukta. hjälper inte heller om man tvättar...

• Anonym

Ja jag med! Det är hemskt! Känns som att man tvättar och tvättar men inget hjälper. Äckligt är det rent ut sagt!

• Anonym

Varför luktar sperman så?
    Min killes sperm lukar jätte starkt och äckligt. Hur kommer det sig? Är det vanligt?

• Anonym

Konstigt!!!!!Tänkte precis ställa samma fråga här idag. Jag har aqldrig haft konstig lukt därnere förrän för ett tag sen. Har prövat lactagel som finns på apoteket,dom funkar men jag går inte runt o luktar illa därnere förgämnan,utan har hänt ca.3ggr och det är direkt efter samlag.Senast igår hände det o jag tyckte det lukta fisk i hela sovrummet.Sen duschade jag o det försvann.Är inte bakteriell vaginos en slags infektion och man har konstig lukt alltid??????

• Anonym

Pippis -
    är det receptfritt??

• Anonym

verkar som om du fått bateriell vaginos eller nåt.
    kolla det.
    en vanlig gyn undersökning bara.lycka till som läkemedel är en gångs dos på 5 st sedan inget mer.
    det går över redan samma dag.

• Anonym

Men asså det kan lukta efter att killen kommit i en..även om man vart på toa o kissat ut det mesta..men det är inget konstigt med det och man behöver inte vara sjuk eller ha bateriell vaginos för det...det är sperman som luktar o sperma luktar så vare sig det är på ett lakan, handduk eller i musen. Så blir inte rädda bara för att det lukar sex, mus eller sperma...

• Anonym

Ett tips är att stoppa upp en tampong efteråt som suger åt sig sperman.... Har själv prövat...

• Anonym

Så där hade jag förut... Det är defenetivt bakteriell vaginos... Köp lactal på apoteket funkar skit bra o oftast går det bort utan att behöva få ett recept.

• Anonym

Bakteriell Vaginos kallas ibland Slidkatarr. Det går INTE att bota med Lactal från apoteket. Försvinner lukten och problemen var det en tillfällig obalans av bakteriefloran som ger samma symptom.

Bakteriell vaginos är en infektion som botas med antibiotika!!!!!

• Anonym

det är jag som är anonym ovan..

Alltså, försvinner problemen helt när man behandlar med Lactal från apoteket var det en tillfällig obalans i bakteriefloran som ger samma symptom som Bakteriell Vaginos.

• Anonym

Har aldrig heller haft någon äggledarinflammation. Men gick med bakteriell vaginos som blev värre och värre i 4 år. (Har förstått efteråt hur länge det egentligen var)

• Anonym

Hallå brudar!!!

Jo jag undrar....påverkar BV fertiliteten? Spermierna kanske kollapsar så fort de kommer in i denna stinkande fiskodling... Ngn som vet något om detta.

Har försökt bli gravis en lång tid, det lukar pecka mellan benen, svider kliar o känns allmänt obehagligt. Har sökt för denna lukt o irritation hos gyn, men de säger att allt är i sin ordning, att det är normalt att det luktar vid ett aktivt sexliv.... Men HALLÅ, de e fan inte normalt att det luktar rutten fisk så man håller på att storkna....

Ha det fint allt!!

• Anonym

Jag håller med, min kille kommer ALLTID i mig och det gör ju att man lukta asäckligt, men det verkar som att vissa gånger är det värre än andra. Har kommit på ett litet trixs hur man kan göra rent iallafall. Man tar ett varmt bad.... vet inte hur jag ska förklara men man suger lixom in vatten i musen och trycker ut det igen... låter helskumt va??? Om man kan göra muspruttar så kan man göra så här fast i vattnent lixom. Aa, alltså jag fattar om det här verkar oklart men men..

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?