• Anonym (stinky)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Finns det fler än jag som fullkomligt stinker från underlivet efter att ha haft sex och killen kommit i er? Jag vet att det är pga sperman eftersom jag inte luktar så annars, alltså om vi inte haft sex på 5-6 dagar. Däremot kan lukten sitta i 2-3 dagar efter sex och det börjar bli otroligt jobbigt. Spelar ingen roll om jag går upp och duschar direkt efteråt, det luktar ändå räka i 2-3 dagar efteråt. Nån mer som har det så?

• Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?
  • Anonym (me too)

Jag med. Det tar flera dagar innan allt ens kommit ut. Blä. Vissa verkar kunna duscha efteråt och "skölja ur", men jag är inte skapt så.

• Anonym

Jag också!
    Det stinker!
    Vi använder kondom, har bara haft sex utan kondom 2 gånger.
    Nu ska vi enbart ha mina piller som skydd, och jag är lite orolig för det med tanke på odören som varit de två gångerna. Jag har inte varit med om det innan, bara med denne kille.
    Inte kul.

• Anonym

Jag med. Sitter i och för sig inte i så länge med en dag efteråt kan det lukta. hjälper inte heller om man tvättar...

• Anonym

Ja jag med! Det är hemskt! Känns som att man tvättar och tvättar men inget hjälper. Äckligt är det rent ut sagt!

• Anonym (stinky)

Jaha, då var man inte ensam i alla fall...

• Anonym (här med)

Men kan det inte vara bakteriell vaginos ni har då? Det luktar ju väldigt starkt främst efter samlag. Jag verkar också ha det nämligen. Innan luktade det inte alls efter att min kille kom i mig men nu stinker det verkligen! och jag tror att det beror på att phbalansen i underlivet är rubbad, inte på att hans spermier ligger i mig... I övrigt känner jag inte av den här stanken.

• AA aa

Sätt in en tampong en liten stund efter ni har haft sex, det suger upp sperman.

• Anonym (stinky)

Till Anonym (här med): Men i så fall skulle det väl stinka räka jämt? Det är bara efter att jag och min sambo haft sex...

• Anonym (kännerigen)

samma problem här..luktar pyton..blääää

• Anonym

Varför luktar sperman så?
    Min killes sperm lukar jätte starkt och äckligt. Hur kommer det sig? Är det vanligt?

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?