Inlägg från: Anonym (här med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (här med)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Men kan det inte vara bakteriell vaginos ni har då? Det luktar ju väldigt starkt främst efter samlag. Jag verkar också ha det nämligen. Innan luktade det inte alls efter att min kille kom i mig men nu stinker det verkligen! och jag tror att det beror på att phbalansen i underlivet är rubbad, inte på att hans spermier ligger i mig... I övrigt känner jag inte av den här stanken.

• Anonym (här med)

Nej jag tror inte det stinky. Jag har känt nån lukt väldigt väldigt vagt någon enstaka gång, men efter sex så ja då stinker det verkligen! Har läst att det är just efter sex det brukar lukta, och för mig har det aldrig gjort det med någon annan och börjat på senare tid (både min partner och jag har alltid varit väldigt luktfria), därför tror jag att det kan vara fråga om BV.

Jo Anonym 4828727, det är någon slags obalans/infektion. Ska släpa mig till gyn så snart jag kan, för fyyy vad läbbigt när det stinker så efter sexet. Som tur är har jag ingen äckelmagad kille, men usch, det känns ju inte fräscht.

• Anonym (här med)

Hej!
    Nu tar jag upp den här gamla tråden igen bara för att berätta att jag var hos gyn igår, och jo, det var bakteriell vaginos jag hade. Fick Zidoval utskrivet som jag började med igår och ska ta i totalt 5 kvällar, samt någon annan medicin som jag ska ta efter nästa mens för att förhindra att det kommer tillbaka.

Kan vara svårt att bli av med sa gyn men eftersom jag inte haft detta innan så kanske det inte kommer tillbaka. Även om det nog inte är så farligt så ska det bli väldigt skönt att få känna sig fräsch igen!

• Anonym (här med)

Jo så kan det vara också, men förr eller senare ska de anpassa sig till varandra sa gyn igår, men jag vet inte riktigt... Hur länge har ni varit tillsammans Bitchiga Bea?

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?