Inlägg från: Anonym (bättre nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bättre nu)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Var nyligen gravid ,gjorde abort men under tiden som jag var gravid och även efter aborten luktade jag fisk efter varje samlag.Ringde till kvinnokliniken och barnmorskemottagningen men utan att få hjälp.Dom sa bara att jag skulle vänta ut?????Vad vänta ut,klarade inte av den äckliga lukten,prövade Lactagel från apoteket,det hjälpte men lukten kom tillbaka så fort jag slutat med de.Prövade oxå Vivag ifrån apoteket o har sedan dess inte haft några besvär.SKÖNT.Men peppar peppar ta i trä hoppas det inte kommer tillbaka .Det gör ju ofta det.Hörde oxå att det kan bli värre när killen har stor, ah ni vet vad,och han kommer för nära livmodertappen.Vet ej om det stämmer.Nu tar jag en Vivag tab.ibland o har ej fått den äckliga lukten tillbaka.

• Anonym (bättre nu)

Vivag e små tabletter som man ska sätta upp i slidan,recetfritt ifrån apoteket.För obalans och lukt i slidan.För mig hjälpte dom men kanske får jag tillbaka lukten innan nästa mens ,vad vet jag.Prövade oxå Ellen tamponger den här gången jag hade mens o det gav bra resultat.Hade aldrig problem med min förre kille.som var normal i sin storlek ,men min nuvarande e lite stor.

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?