Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?
Att man luktar precis efter samlag är inget ovanligt men luktar man rutten fisk hela tiden och lukten blir värre efter ha fått spermier i sig då är det bakteriell vaginos... Man får prova med lactal och se om det går bort. Jag har haft BV och det gick inte bort med lactal utan fick antibiotika.
Det är en infektion som inte är farlig så länge det inte går upp i livmoder eller i äggledare... Det kollar gyn och fastställer att allt e ok. Påverkar inte fertiliteten känner många som haft BV och fått flera barn efter detta.
Lactal kan man använda direkt efter man haft mens så att PH värdet går tillbaka till sin vanlighet även bra om man ofta har mkt svamp.
Det är den info jag fått efter att ha haft många BV under 18-19 års åldern. Viktig sak är att partnen kollas i mitt fall fattade inte ungdomsmottagningen varför jag fick tillbaka det i mina ögon var det rätt logiskt att det var mitt ex som även hade lite bakterier vilket han oxå hade inget farligt men det var därför det återkom hela tiden. Bra ungdomsmottagning eller hur det står att partnen ska kollas om man får tillbaka det?
Ha det bäst tjejer o lycka till!