Inlägg från: Shoegal |Visa alla inlägg
  • Shoegal

Bänkdiskmaskin?

Jag verkligen hatar att diska och tyvärr har jag ingen plats för en vanlig diskmaskin i mitt kök. Vette sjutton om jag eg har plats för en bänkdiskmaskin så innan jag köper en vill jag ha så många infallsvinklar som möjligt. Så tjejer (och killar), vad är bra med bänkdiskmaskin? Vad är dåligt?

• Svar på tråden Bänkdiskmaskin?
  • Shoegal

Där sa du ngt. Visserligen är det lite trångt där men det kanske går att knö in den. Då slipper jag ju det där med att den snor det lilla bänkutrymme jag faktiskt har.

Pro
    1

Con
    0

• Shoegal

Vi bråkar iofs inte om disken men ingen av oss tar tag i det förrän det står ett berg av disk och alla glas, bestick och tallrikar är smutsiga

Pro
    2

Con
    0

• Shoegal

Om man sätter diskmaskinen under diskbänken, måste man ändå ha en kran med uttag för diskmaskin? Du sätter väl inte vattenslangen på kranen isf?? Kan iofs höra med sambon som är utbildad VVS-montör, men han är inte hemma just nu :-/

• Shoegal

Att ha den under diskbänken gick inte Det är ganska smalt där vi har diskstället men kanske kan det gå? Får mäta och trixa och dona Hade ju varit såååå skönt att slippa diska (iaf det mesta)!

Svar på tråden Bänkdiskmaskin?