Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11
Jo, det e lite kämpigt tycker jag - har mycket ångest & känner mig inte helt 100 just nu... & det gråa vintermörkret hjälper inte till & att min man reser mycket just nu - ökar ångesten. Mycket nervositet och ångest kommer när jag ska gå och lägga mig - för oftast då som hjärtat "flippat" sen Sover jag oroligt - även om det inte e så mycket "hackande" från hjärtat just nu.... Vaknar däremot ofta med hög puls. Ska dessutom byta jobb om ett par veckor - så antar att det även e separationsångest + spändhet för det nya som gör att jag känner mig lite låg..... Har utvecklat en otrolig stresskänslighet... SUCK!
När jag blev gravid med min son så gick det oxå på första försöket
Det var nog verkligen meningen... Trots att en läkare dömde ut honom tidigt i graviditet och trodde att jag skulle få missfall - HA HA - inte då...
Men innan och efter dess har det varit än de ena än de andra. Men som sagt vi "jobbar" inte direkt på det nu - för skulle inte orkar fysiskt eller framförallt psykiskt att räkna dagar & oroa mig för det med - men blir jag med barn så är det jätte Välkomemt & absolut meningen och då SKA jag orka
E dock så otroligt tacksam för det underverk vi redan har......