Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11
Ja jag hoppas allt ska ga bra....Om jag stannar over natten sa har jag lap toppen med mig o da kommer jag in pa FL o meddelar allt.
massa kramar fran mig!!!
Tack LiBa007!
Nu har jag pratat med skoterskan pa telen, hade fler fragor osv......nervig som jag e...
Hon har lugnat mig lite nu, hon har sjalv gjort ablation for 10 ar sedan, sa hon talade om sin egen erfarenhet osv, kanndes bra..
Hej pa er! Jag skulle kunna skriva en bok om hur det gick, menjag ska forsoka fatta mig kort.
Dom gick in pa 3 stallen pa m ig, bada ljumskarna o halsen, jag trodde fran borjan att det bara skulle variit fran ljumsken men dom gick in direkt pa alla 3 stallerna.
Jag kannde nar dom sprutade in bedovningen, men inte nar kanylerna o elektroderna sandes anda upp till hjartat.
Hjartat levde sitt eget liv dar i 1,5 tim ca. Dom lat det springa maraton o hoppa osv, o jag forsokte andas djupt sa mycket jag kunde o det var en otrevlig upplevelse. Dom kunde inte fa igang att hjartat skulle gora sa som det gor hemma pa mig, men dom kunde se att jag har en extra "kanal", o att det e jag fodd med, MEN att, om jag inte hade haft all stress i mitt liv sa hade jag inte behovt marka av det.
Dom behovde inte branna, dom hittade inget o branna sa dom.
O det basta av allt, jag kan motionera, o jag kan bli gravid o jag beh ingen medecin, kunde fa om jag vill men lakaren sa att det e bast o lamna det som det e , o jobba med att forsoka eleminera stressen sa mycket det gar o att forsoka fa somn pa natten.
Ok kara ni, detta var min dag igar, vi kom dit 7 pa morran o var hemma 19 pa kvallen.
Jag lag pa rygg stilla alla dessa timmar o man fa absolut inte ga upp o kissa el sa, sa det e o kissa dar man ligger i en behallare. Sa ni som ska gora detta, se till o tom blasan o tarmen innan ni ska in...Kram pa er alla o tack for att ni tankt pa mig o hallit tummarna, jag tankte pa er nar jag lag dar ska ni veta. Era tankar hjalpte mig enormt!!!! Kramar!!!
Ni e ju baea saaaaaaaaaaaaa goa allihopa!!!! Tack for alla varmande ord fran er, o jag kanner verkligen att ni e sa hjartliga allihop, o jag tror samma namligen att vi som har extra "sprutt' pa hjartat, vi e ocksa extra hjartliga
Vilket ju e valdigt positivt!!
Harligt att ta en fika med er o att ni gillade allt jag bakat
Det maste vi snart gora om!
& ni ska veta, att ni som ocksa vantat pa ablation, det kommer o ga hur bra som helst, klarar jag detta sa klarar ni det! No Problemas!