!!!!!december mammorna 2008!!!!
Hoppas att vi nu hittar tillbaka till varandra, vi glömde vist att förnya vår förra tråd.
Jag väntar med spänning att ni hittar hit.
Sakanar er alla.
Hoppas att vi nu hittar tillbaka till varandra, vi glömde vist att förnya vår förra tråd.
Jag väntar med spänning att ni hittar hit.
Sakanar er alla.
Hej brudar.
Ah idag fyller Casper år :) Hurra hurra.
Här rullar allt på. Pluggar för fullt och Daniel är hemma och är pappaledig, SKÖNT.
Gud jul på er tjejer!
kram
Stort grattis till Casper!
Ja, tänk att alla är runt året nu! Jag upplever att det gått mycket fortare nu med nummer tre än med första barnet.
Minsting går nu för det mesta, tar till knägående ibland (många trasiga byxor) och kryper om han har riktigt bråttom. Blir lite mer fajt med storebror nu igen, men han vinner faktiskt ibland....nu är de intresserade av samma leksaker och jaaa, det är inte alltid helt populärt.
God Jul och Gott Nytt År!!
Jag börjar jobba heltid i mars och gissar att det inte blir nån tid här, tittar kanske in nån gång ändå. LYCKA TILL alla ni som väntar barn igen. Kram.
Vill önska er alla en riktigt god jul!!!
Meja började gå när hon var 11,5 mån, vilket är så skönt. Hon kryper också ibland.
Har era små nåt speciellt som dom tycker om att leka med? Meja är helt faschinerad av böcker, hon bär på dom jämt, tjoar och bläddrar i dom. En liten bibliotikarie kanske?!?!
Själv mår jag sådär, illamåendet har hållt i sig i en vecka nu och jag är sååå trött att jag skulle kunna somna när som helst. Det var ju lite lättare förra graviditeten för då kunde jag lägga mig när som men det är inte så lätt nu med en liten som röjer här hemma.
Meja har fått dagis från 11 jan så i feb börjar jag jobba igen, i ca 4 mån för att ta ut havandeskapsledighet. Lite lagom faktiskt!!
God jul!!!
Axel har dragit på sej en förkylning nu, men ingen feber så det är ju bra.
Va härligt det är med en vit jul.
God jul på er alla!!!
god jul på er
vad får era små i julklapp?
nora kommer "bara" få en bok+en badbok från oss....hon har såååå mycket från storebror+att hon kommer få massa från släkt o vänner
Barnen får mest kläder.. tycker också att vi har en del leksaker och så får de ju det från andra också.. dock får dottern en "dator" en sådan där man kan öva på siffror och bokstäver.
Hey, ja julklapp.
Han fick en stor traktor som låter hemskt haha (han älskar det) men i julklapp? Hm, så svårt när de är så små, men troligen någon leksak tror jag.
Allin får Brios magnetiska byggklossar. Jag gillar klossar för de är roliga länge (mycket lek för pengarna) min sjuåring bygger fortfarande med klossar. Han får förresten ett Playstation2 i julklapp. Långt efter alla andra får även han ett tv-spel när alla kompisar redan har playstation3, men allvarligt det kostar 4000 kr! Köper väl kanske ett sånt när playstation4 kommer...
Hej alla. :)
Här har vi det helt okej,
den lille ettåringen mår toppen och utvecklingen går i rasande fart.
Det dansas och springs runt här hemma, samtidigt som det babblas och härmas hela tiden, känns som om det kommer nya ord mest hela tiden.
I julklapp blir det instrument, men det får räcka.
Han har redan ett överflöd med saker sen födelsedagen och nu blir det ju bara ännu mer.
God Jul till er alla!