• xxxlKillen

XXXL Har för stor XXX :(

Hej alla blev precis medlem på detta forum och tänkte kolla om ni hade några tips ,
    kanske låter jätte konstigt det här men det är så att jag fortfarande är oskuld för jag inte har träffat någon som klarat av min kuk på hela 28 cm + att den är väldigt grov.

är väll inte längden som är problemet för man behöver ju inte föra in hela så är väll egentligen grovleken framförallt över ollonet som sväller upp vädligt mycket runt 22 cm .

kanske låter som ett konstigt ironisk problem men tycker faktiskt detta börjkar bli riktigt jobbigt . både att man inte kan ha sex med någon å måste runka 5 - 6 gånger varje dag för att få ut lite av sin kåthet och att kommer jag alltid va oskuld =( . . . . . . alla säger att det går med glidmedel långa förspel osv men ikke :/

VEt inte riktigt vad jag ska göra allt känns bara sjukt jobbigt :( ....

• Svar på tråden XXXL Har för stor XXX :(
  • Anonym (................)

Ring guinnes...
    Du ligger 2,5 cm under rekordet.
    Annars kontakta ett företag som gör sexfilmer.
    Där får du sex OCH dom vet hur dom ska hantera den...

• xxxlKillen

MEh Seriösa förslag i denna tråden vill inte va med i någon bok. helt allvarligt är det sjukt jobbigt :(

• Anonym (40+)

Du får gå till stadshotellet och ragga upp en kåt 40-åring som klämt ut ett par kids. Tillhör den kategorin och har inga större problem med att bli fistad så tror knappast att det skulle bli stopp med en hal och inoljad kuk heller ;)

• Anonym (................)

jag är runt 25 o har heller inga problem med o bli fistad.
    Så det handlar inte om åldern...

• Anonym (40+)

Nej jag tror iofs inte heller att det har med nån ålder att göra. Men om nu trådstartaren verkligen är seriös (man tvivlar lite..) så funderar jag på om han varit på högstadiet och raggat brudar. Tror inte att en halverfaren böna har några som helst problem att genomföra ett samlag med honom, därav mitt kanske lite tillskruvade svar. :)

• Kärleksknop

Men om du aldrig träffat någon som kan ta den så måste det bero på att du har en alltför våldsam teknik.

• xxxlKillen

oki tack för tipsen och det är inte som ni säger att vem som helst klarar den :/ å nej jag har verkligen inte haft våldsam teknik och hon har verkligen velat få den i sig och använt glid medel osv .. äh vet inte . . .

• Isnogood

Anonym (40+) skrev 2009-10-31 23:53:36 följande:

Nej jag tror iofs inte heller att det har med nån ålder att göra. Men om nu trådstartaren verkligen är seriös (man tvivlar lite..) så funderar jag på om han varit på högstadiet och raggat brudar. Tror inte att en halverfaren böna har några som helst problem att genomföra ett samlag med honom, därav mitt kanske lite tillskruvade svar. :)
    Ha ha ha...jag "klev ur" högstadiet för MÅÅÅÅÅÅNGA år sedan...o JAG skulle inte kunna ha sex med någon som har DEN storleken...e alldeles för trång för det... o då har jag ändå fött 2 barn...
  • Anghammarad
    xxxlKillen skrev 2009-10-31 22:57:53 följande:
    ollonet som sväller upp vädligt mycket runt 22 cm .
    Dvs något grövre än en halvliters ölburk
Svar på tråden XXXL Har för stor XXX :(