• xxxlKillen

XXXL Har för stor XXX :(

Hej alla blev precis medlem på detta forum och tänkte kolla om ni hade några tips ,
    kanske låter jätte konstigt det här men det är så att jag fortfarande är oskuld för jag inte har träffat någon som klarat av min kuk på hela 28 cm + att den är väldigt grov.

är väll inte längden som är problemet för man behöver ju inte föra in hela så är väll egentligen grovleken framförallt över ollonet som sväller upp vädligt mycket runt 22 cm .

kanske låter som ett konstigt ironisk problem men tycker faktiskt detta börjkar bli riktigt jobbigt . både att man inte kan ha sex med någon å måste runka 5 - 6 gånger varje dag för att få ut lite av sin kåthet och att kommer jag alltid va oskuld =( . . . . . . alla säger att det går med glidmedel långa förspel osv men ikke :/

VEt inte riktigt vad jag ska göra allt känns bara sjukt jobbigt :( ....

• Svar på tråden XXXL Har för stor XXX :(
  • zaxs
    sensuellaisabella skrev 2009-11-04 11:29:39 följande:
    Håller med Lolilla Anonym (oxå problem): Kul skrivet
    Tack. Men moderator inte tydligen hade samma humor som du och jag och tog bort mitt inlägg.

Den poäng som liger bakom mitt (roliga?) inlägg är att man ska vara vaksam på trådar som denna. De tjänar inget annat syfte än att sprida felaktiga myter om män och mäns kön i syfte att få även välutrustade män att känna sig otillräckliga.

Det TS och andra påstår saknar allt stöd i seriös forskning om penisstorlek. Inte någon gång, någonstans har en liknande kuk påträffats och dokumenterats. Varför skulle världsrekordkuken dyka upp här, på FL, i formen av en anonym och bekymrad tonårskille som kallar sig XXXL-killen?

Sprids myten tillräckligt om att normalkuken är stor som en underarm ökar marknaden naturligtvis lavinartad för alla värdelösa preparat som ska få micropenisar kring 15 cm att växa till sig till något användbart.

Därför är det viktigt att ifrågasätta det som TS skriver och i stället sprida den kunskap som finns. Den säger att penislängder över 20 cm är extremt ovanligt (mindre än 1 procent av alla män) och längder över 25 cm inte existerar.
  • Anonym (k)

Om du är oseriös TS så väx upp.

Om du är seriös så ett tips är att ragga på mammor som sket i knipövningarna (hur man vet det är en annan femma) stor kuk och slapp voffla går hand i hand. Liten snopp + tajt voffla, ja du förstår!

• c0ol
    zaxs skrev 2009-11-04 12:07:28 följande:
    Tack. Men moderator inte tydligen hade samma humor som du och jag och tog bort mitt inlägg. Den poäng som liger bakom mitt (roliga?) inlägg är att man ska vara vaksam på trådar som denna. De tjänar inget annat syfte än att sprida felaktiga myter om män och mäns kön i syfte att få även välutrustade män att känna sig otillräckliga. Det TS och andra påstår saknar allt stöd i seriös forskning om penisstorlek. Inte någon gång, någonstans har en liknande kuk påträffats och dokumenterats. Varför skulle världsrekordkuken dyka upp här, på FL, i formen av en anonym och bekymrad tonårskille som kallar sig XXXL-killen? Sprids myten tillräckligt om att normalkuken är stor som en underarm ökar marknaden naturligtvis lavinartad för alla värdelösa preparat som ska få micropenisar kring 15 cm att växa till sig till något användbart. Därför är det viktigt att ifrågasätta det som TS skriver och i stället sprida den kunskap som finns. Den säger att penislängder över 20 cm är extremt ovanligt (mindre än 1 procent av alla män) och längder över 25 cm inte existerar.
    Precis, men undrar egentligen vad som är mest patetiskt, den som påstår att den har en sån jätte, eller dom som säger att dom har varit med flera personer som har så stora :)
  • Anonym
    honkie skrev 2009-11-04 00:20:35 följande:
    tjockare än en colaburk? inte ens världens bredaste hästkuk är så bred. jag tror att det finns män som har större än jonah falcon, men jag tror inte det finns så många kvinnor i världen som skulle säga att det sexet är speciellt härligt, därav är jag nästan övertygad om att du ljuger av någon anledning som varken du eller jag tycks känna till. jantelagen existerar inte i sverige längre, den fanns på 90-talet. vem skulle vara avundsjuk på en kuk som är tjockare än en läskburk? nästa gång du är i en affär, ta en burk i näven och försök få in den i munnen utan att skrapa i tänderna. det är liksom inte bara tjejer som gillar att få oralsex.
    Du har uppenbarligen aldrig sett en "hästkuk".
    Jag vet inte vem jonah falcon är el mr. holmes heller för den delen, är inte intresserad av porrfilmer och vet ej hur stor en guiness rekordbok-snopp är.

Jag är tjej och väldigt tajt, och som jag sa så gick det inte att ha sex dom första gångerna.
    När jag skulle ta runt hans snopp fick jag använda båda händerna, och när jag vant mig vid tanken så var det skönt som tusan och ni som påstår att en tjej inte tycker det är skönt med en grov kuk, ni vet INTE vad ni pratar om!
    Kanske kan man inte kan utföra oralsex som i en porrfilm så en så stor snopp, men visst kan man använda tungan på även den!

Efter mitt förhållande med denna kille, och med den som blev nästa förhållande kändes sexet knappt de första ggr efter att ha varit med en stor kille.
    Men vaginan är jävligt töjlig och jävligt anpassningsbar och efter ett tag med en liten snopp så kändes även den skön.

Varför är ni så himla avundsjuka?
  • Anghammarad
    Anonym skrev 2009-11-04 13:01:40 följande:
    Du har uppenbarligen aldrig sett en "hästkuk".Jag vet inte vem jonah falcon är el mr. holmes heller för den delen, är inte intresserad av porrfilmer och vet ej hur stor en guiness rekordbok-snopp är.Jag är tjej och väldigt tajt, och som jag sa så gick det inte att ha sex dom första gångerna. När jag skulle ta runt hans snopp fick jag använda båda händerna, och när jag vant mig vid tanken så var det skönt som tusan och ni som påstår att en tjej inte tycker det är skönt med en grov kuk, ni vet INTE vad ni pratar om! Kanske kan man inte kan utföra oralsex som i en porrfilm så en så stor snopp, men visst kan man använda tungan på även den!Efter mitt förhållande med denna kille, och med den som blev nästa förhållande kändes sexet knappt de första ggr efter att ha varit med en stor kille. Men vaginan är jävligt töjlig och jävligt anpassningsbar och efter ett tag med en liten snopp så kändes även den skön.Varför är ni så himla avundsjuka?
    Men varför finns det då inte ett enda enda dokumenterat fall i historien i världen med en kuk som ens har närmat sig de måtten? Om det är så relativt vanligt att ett halvdussing tjejer på ett familjeforum säger sig ha varit med om det, varför finns det inte i hela historien något bildbevis? Varför har ingen manlig porrstjärna, en yrkesgrupp som i princip rekryteras uteslutande på just storleken på organet, någonsin kunnat uppvisa något som ens påminner om de måtten?

Jag vet svaret.
  • Anonym (B)
    Anonym skrev 2009-11-04 13:01:40 följande:
    Du har uppenbarligen aldrig sett en "hästkuk". Jag vet inte vem jonah falcon är el mr. holmes heller för den delen, är inte intresserad av porrfilmer och vet ej hur stor en guiness rekordbok-snopp är. Jag är tjej och väldigt tajt, och som jag sa så gick det inte att ha sex dom första gångerna. När jag skulle ta runt hans snopp fick jag använda båda händerna, och när jag vant mig vid tanken så var det skönt som tusan och ni som påstår att en tjej inte tycker det är skönt med en grov kuk, ni vet INTE vad ni pratar om! Kanske kan man inte kan utföra oralsex som i en porrfilm så en så stor snopp, men visst kan man använda tungan på även den! Efter mitt förhållande med denna kille, och med den som blev nästa förhållande kändes sexet knappt de första ggr efter att ha varit med en stor kille. Men vaginan är jävligt töjlig och jävligt anpassningsbar och efter ett tag med en liten snopp så kändes även den skön. Varför är ni så himla avundsjuka?
    Precis. Självklart kan man som som tjej både ha skönt sex med en stor kuk samt utföra oralsex på den. Löjligt att påstå något annat.
  • Anonym (B)
    Anghammarad skrev 2009-11-04 13:12:54 följande:
    Men varför finns det då inte ett enda enda dokumenterat fall i historien i världen med en kuk som ens har närmat sig de måtten? Om det är så relativt vanligt att ett halvdussing tjejer på ett familjeforum säger sig ha varit med om det, varför finns det inte i hela historien något bildbevis? Varför har ingen manlig porrstjärna, en yrkesgrupp som i princip rekryteras uteslutande på just storleken på organet, någonsin kunnat uppvisa något som ens påminner om de måtten? Jag vet svaret.
    Inte ett enda dokumenterat fall? Aldrig visats någonstans? Det var ett par år sedan men då fick jag se en dokumentär om en som hade en väldigt stor kuk, någon som var i dessa storlekar som vi nu pratar om. Detta kommer jag ihåg eftersom jag även dejtade en kille då med stor kuk som han skämdes för, just för att den var så stor.
  • Anonym

Jonah Falcon har väl nåt i den längden och han är ju helt VÄRLDSskänd p.g.a. det. Men jag tror inte att ens han har 22 cm i omkrets.

• Anonym (B)
    Anonym skrev 2009-11-04 13:27:16 följande:
    Jonah Falcon har väl nåt i den längden och han är ju helt VÄRLDSskänd p.g.a. det. Men jag tror inte att ens han har 22 cm i omkrets.
    Om du läser noga så står det också att "ollonet svullnar upp väldigt mycket, runt 22 cm" vilket betyder att den inte alltid är så stor eller att hela snoppen har den omkretsen utan enbart ollonet.
  • Anghammarad
    Anonym skrev 2009-11-04 13:27:16 följande:
    Och dessutom är det egentligen bara hans egna påståenden som ligger till grund för titlens världens största. Du har dessutom helt rätt i att inte ens han påstår att han har 22 cm i omkrets.
Svar på tråden XXXL Har för stor XXX :(