• Karlstadtös

    september 2004

    Kom igen nu! Var är ni alla? Oktoberföräldrarna har ju en jätteaktiv tråd!

    Jag har en Jonathan född i september 2004 och en Felicia född i september 2008.

  • Svar på tråden september 2004
  • Kasia

    Halloj!

    Ja...det finns inte så mycket tid för något alls för min del iaf..Har börjat plugga i höstas och det är så himla intensivt med plugget och jobbet och Alexander så de flesta dagar hinner jag inte med mer än det som måste göras.. Men men..

    Annars så är allt bra med min 5-åring.. Han växer som han ska och är så klart go och söt..

    Och nästa år börjar ju skola!! Eller noll-klassen iaf..Jag har lite ångest då jag inte riktigt vet vilken skola ska han gå till och vem ska man tro på av de som anser en skola är bra eller inte bra...

    Nää, nu ska jag vara riktigt tråkigt och lägga mig efter hela den jätte långa dagen...

    Men kram på er!!

  • Lalie

    Alltså, jag är här och har varit här hela tiden... Men jag har tyckt och tycker att det är rätt jobbigt när alla andra har fått syskon och inte vi, vi har kämpat i över tre år nu.

    Tänk att det skoldax snart, ja! Fördelen med att bo i en småstad är att man inte behöver välja, det finns bara ett alternativ Idag ska sonen ta sin vaccinspruta, har ni gjort det ?

  • Karlstadtös

    Jonathan vaccinerade sig igår och han var jätteduktig. Han satt helt tyst och stilla, men han var jätterädd stackaren. Fick köpa en leksak sen som belöning.

    Trist att det inte tar sig för er Lalie, går ni på någon behandling/utredning?

  • Lalie

    Vaccinationen gick bra här också, men han klagar lite över ont i armen idag.

    Vi gjorde utredning för två år sedan med insemination, har haft "uppehåll" i verkstaden i över ett år, och ska snart göra ett (enda) IVF-försök. Vi vill inte lägga all energi vi har på syskonförsök, men ändå prova i fall det går.

    Har du börjat jobba än?

  • Karlstadtös

    Jag jobbar sen augusti, då Felicia var tio månader. Är dock bara timvikarie, då jag är arbetslös.

  • Pingu

    Hej tjolahopp,

    Nu har jag hittat tillbaka till familjeliv och september -04 gruppen . Vi har flyttat och bytt dagis och jag har bytt karriär sen sist så det har varit fullt upp. Jag har en Viggo född september -04 och en Malva född -08. Inte en lugn stund så länge barnen är vakna .

    Håller tummarna för er Lalie.

    /Pingu

  • Tusentand

    Oj, denna tråden var tom.


    Såg att det var iaf två mammor här som fått en son september 2004 och sedan en dotter 2008, det har jag med, sammanträffande. =)

Svar på tråden september 2004