• mojtamojta

    grupp BF april 2010 göteborg?

    Hej

    jag är helt ny på det här med gravidforum och undrar om det finns en grupp att bli medlem i som väntar barn i april 2010 och som dessutom bor i Göteborg? Hur "går man med"?

    mojtamojta

  • Svar på tråden grupp BF april 2010 göteborg?
  • Marie80

    Hej! Jag är oxå ny här och har ingen riktig koll heller, tyvärr=). Vi kan starta en här=) Är det ditt första barn? Hur mår du?

    mvh Marie

  • mojtamojta

    Hej! Hade glömt bort att kolla om jag fått nåt svar! Det vore väl jätteroligt att starta en ny grupp =)

    Det är mitt första barn och jag mår bra. Hur är det för dig? Hur startar man en ny grupp??

    /mojtamojta

  • Lexi84

    Hej,
    Jag väntar också smått i April., bor i Gbg. Har en ny grupp startats. Hur går jag med? Ganska ny här på fl och har inte klurat ut hur allt fungerar ännu .

  • mojtamojta

    jag följde länken men nu var tråden avstängd?

    Jag ska ha mitt första barn 10:e april och bor i majorna. Finns det en ny tråd att följa?

    mojtamojta

  • sommarpar

    hej! Jag har inte kollat så noga än efter trådar..
    men jag ska ha vårt första barn den 1 April o bor i högsbo.. hade varit kul att hitta en tråd annars får vi ha en här...

    hur mår ni andra så här långt?
    jag har foglossningar så det står härliga till annars mår jag bra, ligger mest hemma, inte riktigt ngt promenadväder när man har ont o inte kan gå ordentligt...

Svar på tråden grupp BF april 2010 göteborg?