• EJai

Sparade användarnamn

nä det kan man inte vara på blocket vad jag vet. Man avslutar sin annons genom att gå in på den och på den sidan så finn det ett val ta bort annons klickar man där så skriver man in lösen man skrev in för sin annons då man gjorde den.

Nej har aldrig varit så för mig att går jag in på tex familjeliv så kommer det upp exempelnamn från nattstad eller betsson. Då har man helt enkelt skrivigt in ett användarnamn där en gång som sparats sen om man varit medlem eller bara skrivigt dit sitt namn där en annan gång kan jag inte säga.

• EJai

Tror man kan ställa in denna funktionen att allt sparas på datan i användarnamn om man vill. Men om så skall det vara så på alla sidor. Det som den andra skrev e nog mest tror jag på google tex. skriver jag ett B så kommer alla saker jag sökt på B upp och även förslag på B upp. Men i ditt fall verkar datan vara inställd på samma som min och jag får endast upp dem användarnamn jag skrivigt in en gång på användarnamn å klickat logg in typ. DÅ brukar man få frågan med vill du spara anvandarnamn och lös och ibland bara användarnam

• EJai

Finns ditt namn med som inloggning på sidan du tänker på? För det borde det ju med göra om det nu skulle vara så. så jag tror du kan ta saker för fakta om inte dina användarnamn med kommer upp som alternativ på sidan. för du har ju fl, facebook, å säkert nån mer sida och dessa med sparade användarnamn troligtvis.

Svar på tråden Sparade användarnamn