• ABBA

Har ni testat partnerbyte

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-03 10:24:28 följande:

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm. Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.Är det någon av er här som testat det och hur var det?Hur blev det i förhållandet efter detta?
    Låter jätte härligt. Bara att testa! Har testat trekant med min sambo, grymt sexigt vill jag lova..=)
  • ABBA

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-03 15:36:06 följande:

Kul att höra att det är fler som testat och vill testa detta.Vi har ett mycket bra sexliv redan men vill ha detta om lite krydda ibland om vi båda gillar det.
    Låter härligt. Hoppas ni får som ni vill och njuter mkt! Vill ni ha kille så maila..=)
  • ABBA

Anonym (morsan) skrev 2009-11-04 11:32:32 följande:

vi vill också testa det.en fantasi vi båda har.ska kolla in till er;)
    vad spännande..=) Har ni provat fler i sängen tidigare?
  • ABBA

Anonym (morsan) skrev 2009-11-04 19:23:53 följande:

nej.men vi vill så gärna.det är bara en liten knuff i ryggen som fattas=)
    kan jag knuffa er på ngt sätt...*L* maila inboxen isf..=)

Tror ni kommer älska det..=)
    Vad vill ni helst testa då?
  • ABBA
    Anonym skrev 2009-11-06 06:53:08 följande:
    Jag känner exakt igen mig i din beskrivning om att vi kommit närmare varandra sen vi började ha sex med andra. Vi känner en starkare samhörighet. Dock tror jag inte det tog mer än ett par månader innan vi hade sex med någon annan första gången. Nu är vi inne på fjärde året tillsammans!
    Vad härligt. Tänk vad lite spänning kan göra..=) Träfar ni par och ensamma också?
  • ABBA

Anonym (skööönt) skrev 2009-11-12 18:33:01 följande:

Ja jag och min sambo träffade ett par som vi hade sex med som båda var bi-sexvi hade en otroligt skön natt tillsammans alla fyra. nu brukar vi träffas för sex nästan varje månad.Otroligt skönt
    låter ju helt underbart! Grattis..*L*
  • ABBA
    Snowstar skrev 2009-11-22 14:12:39 följande:
    Hmmm. Nej vi har inte testat partnerbyte eller ens att göra det i samma rum som ett annat par.Men vi fantiserar om det.Vi är nog för blyga för att prova med okända människor..Det bästa hade varit att testa med några nära vänner - men dem vågar man ju inte fråga heller för att vi är rädda om deras vänskap.Så vi får nog fortsätta att krydda våra fantasier med tankarna..
    det är härligt att fantisera. Hoppas ni hittar ett par att leka med..=) Inga andra fantasier ni vill uppleva..=)
Svar på tråden Har ni testat partnerbyte