• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym

Har inte testat partnerbyte men däremot haft ett par till med i leken samt att vi gått på parklubb. Väldigt spännande i början men jag tröttnade rätt fort. Det gäller att hitta rätt par att leka med. Just nu är jag ute efter en extra man då min man är bi.

• Anonym (Visomvill)
    jedi skrev 2009-11-03 10:53:35 följande:
    Det e ju fucked up!!!
    På vilket sätt?
  • ABBA

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-03 10:24:28 följande:

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm. Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.Är det någon av er här som testat det och hur var det?Hur blev det i förhållandet efter detta?
    Låter jätte härligt. Bara att testa! Har testat trekant med min sambo, grymt sexigt vill jag lova..=)
  • Anonym (Vi har)

Vi har och det är jättehärligt. Vi är inte heller svartsjuka av oss och litar på varandra till 110%. Vi är i 40-årsåldern och har snart 20 år tillsammans.
    Vi swingar med par, singlar och deltar gärna i stora privatfester med allt mellan 10-40 andra par. Vi går dock inte på t.ex. PIH, A&E eller andra klubbar. Då föredrar vi hemmamiljö ist eller just en privat arrangerad träff.

Vårt äktenskap har bara blivit styrkt av detta. Vi har t.o.m. hitta 2 par som vi idag betraktar som våra bästa och närmsta vänner och där vi även umgås familjevis och hittar på andra roliga saker. Jag och tjejen i enaparet kan t.ex. ta en shoppingdag tillsammans eller hennes man åker förbi mitt jobb ibland och vi går ut och äter lunch. Även min man träffar mannen i andra paret och lunchar på dagarna då dom jobbar väldigt nära varandra.

Lycka till!

• Kalle the man

Anonym (Vi har) skrev 2009-11-03 13:02:19 följande:

Vi har och det är jättehärligt. Vi är inte heller svartsjuka av oss och litar på varandra till 110%. Vi är i 40-årsåldern och har snart 20 år tillsammans. Vi swingar med par, singlar och deltar gärna i stora privatfester med allt mellan 10-40 andra par. Vi går dock inte på t.ex. PIH, A&E eller andra klubbar. Då föredrar vi hemmamiljö ist eller just en privat arrangerad träff. Vårt äktenskap har bara blivit styrkt av detta. Vi har t.o.m. hitta 2 par som vi idag betraktar som våra bästa och närmsta vänner och där vi även umgås familjevis och hittar på andra roliga saker. Jag och tjejen i enaparet kan t.ex. ta en shoppingdag tillsammans eller hennes man åker förbi mitt jobb ibland och vi går ut och äter lunch. Även min man träffar mannen i andra paret och lunchar på dagarna då dom jobbar väldigt nära varandra. Lycka till!
    blir det inte mycket spermaskvätt mm att städa upp efteråt när ni swingar med så många?
  • Anonym (Vi har)

Det beror ju såklart på vart männen lägger den
    En del hamnar i kondomer, en del hamnar i kvinnors halsar och en del hamnar på kroppar som givetvis tvättas av.

• Anonym (Vi ska)

Vi är har två kompisar som vi skall ha sex med om ett par veckor. Får väl se hur det blir. Jag är ganska avdramatiserande. Om det skiter sig, så är det inte hela världen. Blir det bra så är ju det en extra bonus.

• Anonym

Anonym (Vi ska) skrev 2009-11-03 14:00:56 följande:

Vi är har två kompisar som vi skall ha sex med om ett par veckor. Får väl se hur det blir. Jag är ganska avdramatiserande. Om det skiter sig, så är det inte hela världen. Blir det bra så är ju det en extra bonus.
    Lycka till! Det kommer säkert att gå bra. Vi har också en del kompisar som vi har sex med ibland när det blir så.
  • Anonym (Visomvill)

Kul att höra att det är fler som testat och vill testa detta.
    Vi har ett mycket bra sexliv redan men vill ha detta om lite krydda ibland om vi båda gillar det.

Svar på tråden Har ni testat partnerbyte