Inlägg från: Anonym (Kanon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kanon)

Har ni testat partnerbyte

Japp, provat flera gånger. Ihop med min exman träffade jag flera par där vi hade p-byte och tjejsex. Underbart!

Jag och min nuvarande är inne på samma linje men har ännu inte träffat DET DÄR paret som väckt vårt intresse. Flera av dom jag träffade med exmaken vill träffa oss men min nya tycker inte (såklart) att det känns så skoj om jag redan k*****t med dom!

Jag har även varit medlem i en swingersklubb under tiden jag var singel mellan exmaken och min nuvarande. Skönt som f*n!

Finns på bodycontact vi med...heter soloriens där. Och på min egna sida där heter jag almandin! Välkomna!

• Anonym (Kanon)

Anonym (Lk) skrev 2009-11-07 14:10:08 följande:

För er som är nyfikna på partnerbyte, gruppsex mm, och befinner er i närheten av någon av våra större städer, så kan jag rekommendera att ni kikar in på lustkammaren.se.
    MYCKET bra klubb! Är medlem!

För övrigt hade jag och min nya kille en parträff i freags...väldigt spontant och snabbt bestämt åkte vi hem till ett par och körde p-byte, tjejsex och killarna fick oss tjejer att spruta fontänorgasm på fontänorgasm så dom fick byta sängkläder efteråt! Min killes första gång med, men absolut inte den sista! We Like!
  • Anonym (Kanon)

Anonym (Lk) skrev 2009-11-08 22:13:32 följande:

Kanon: Jasså, nu blir man ju lite nyfiken på vilka ni är
    På LK? Jag är medlem där som singel just nu...men vi ska göra om det medlemskapet till ett parmedlemskap. Vilka e ni där då?
  • Anonym (Kanon)

Metropolis Diana skrev 2009-11-09 09:31:13 följande:

Min kille är lite åt båda hållen med, han har inget emot andra killar.
    Är han bi? Då kanske vi skulle träffat er då! Eftersom min kille är binyfiken!
  • Anonym (Kanon)
    Anonym skrev 2009-11-09 11:42:14 följande:
    Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 11:13:13 följande:
    Han kanske är nyfiken på att få suga kuk vilket det flesta killar är nyfikna på...
    Han är mer nyfiken än så....
  • Anonym (Kanon)

Metropolis Diana skrev 2009-11-09 11:42:48 följande:

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 11:13:13 följande:
    Han är nyfiken han med :DVart bor ni? ;D
    Göteborg med omnejd
  • Anonym (Kanon)

Anonym (Lk) skrev 2009-11-09 08:27:14 följande:

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-08 22:51:27 följande:
    Tadah heter vi.
    Spanade in er förut...känner igen er bild! Har ni varit på någon fest i Gbg i våras så kasnke vi setts där?
  • Anonym (Kanon)
    Anonym skrev 2009-11-09 13:34:11 följande:
    Anonym (Kanon): Såg precis en bild på dig från bc. Vilka otroligt sexiga lår du har =) Min man kunde dock inte skicka mail till er då ni avböjt svar från killar. Jag får skicka när jag kommer hem från jobbet!Min man är med bi och vi letar efter ett par som vi klickar med.
    Haha ja dom är breda men naggande goda! Näe...vi vill ju inte ha svar från alla suktande killar på vår sida (blir ju lite för många att orka svara på) så ni får ha en par eller tjejprofil för att kunna maila! Ser dock fram emot mailet!
  • Anonym (Kanon)
    Anonym skrev 2009-11-09 13:47:39 följande:
    Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:14:51 följande:
    Aha! Vad spännande berätta mera!
    Tror att tråden blir avstängd om jag skriver med ord vad han vill prova...
  • Anonym (Kanon)

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-09 14:05:18 följande:

Vi försökte hitta Tadah på BC men hittade inga som hette så, är det på någon annan sida?
    Ja, på lustkammaren, en medlemssida för swingerspar
  • Anonym (Kanon)
    Anonym skrev 2009-11-09 14:42:41 följande:
    Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:57:17 följande:
    Nej det är ingen fara, sådant tål dom....
    Nej nej nej, dom stänger trådar av mycket mindre perversa beskrivningar! Fast så farligt är det inte det han vill prova...sätta på, bli påsatt och så vidare bara...
  • Anonym (Kanon)

Metropolis Diana skrev 2009-11-09 17:01:05 följande:

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:15:23 följande:
    Ja det var ju lite långt bort tyvärr ;D
    Abbans!
  • Anonym (Kanon)

Anonym (bj) skrev 2009-11-09 13:16:27 följande:

Om man är överens och har pratat igenom allt innan, kan det vara mycket trevligt.Man kan prova att gå på parklubb tillsammans först, och göra allt från att bara vara med varandra i den miljön till att utforska hur det är att byta eller vara flera.
    Tror personligen inte att parklubb är det bästa att starta med...tror det är bättre att träffa ett likasinnat par ensamma först och känns det bra och man får mersmak så kan man gå på klubb tillsammans sen! Men alla är vi olika!
  • Anonym (Kanon)
    datub skrev 2009-11-09 17:11:58 följande:
    Här finns en kille som bor i Göteborg ,om nån kvinna vill prova och ha ett partnerbyte.
    Hahaha bra försök...
  • Anonym (Kanon)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-09 19:37:23 följande:
    mmm okey....jag har då aldrig sett vare sig på bd eller någon annanstans, typ när man ser program på tv om folk som swingar ect... Jag aldrig sett en enda som ser bra ut.Nu menar jag inte supersmal, enorma bröst ect, men ja en fräsch slank kropp och ett sexigt välvårdat yttre e väl inte mycket begärt. Men nejsom sagt, de flesta e rätt små feta och utan att trampa någon på tårna -jävligt tråkiga. Men som någon sa smaken e som baken.
    Å andra sidan tycker inte jag (och många håller nog med mig) att utseendet är det viktigaste! Vi ser inte ut som fotomodeller men vi är glada och trevliga och fräscha (dvs duschar och är renliga av oss) och kåta, det räcker ganska långt. Och dom vi träffat har varit alltifrån väldigt snygga och härliga till mindre snygga men ändå lika härliga människor! Det är allså attityden mot andra som är det mest tändande så jag skulle gissa att du/ni inte har så mycket att hämta hos någon av alla sköna och seriösa personer på BC!
Svar på tråden Har ni testat partnerbyte