Inlägg från: Anonym (Visomvill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym (Visomvill)
    jedi skrev 2009-11-03 10:53:35 följande:
    Det e ju fucked up!!!
    På vilket sätt?
  • Anonym (Visomvill)

Kul att höra att det är fler som testat och vill testa detta.
    Vi har ett mycket bra sexliv redan men vill ha detta om lite krydda ibland om vi båda gillar det.

• Anonym (Visomvill)

Anonym (Vi har) skrev 2009-11-03 21:02:55 följande:

Anonym (?) skrev 2009-11-03 15:37:52 följande:
    Bodycontat finns vi på.
    Vi finns också på Bodycontact och Klubb6 under namnet vi_nyfikna, lämna gärna ett meddelande om ni kikar förbi
  • Anonym (Visomvill)

Vi försökte hitta Tadah på BC men hittade inga som hette så, är det på någon annan sida?

• Anonym (Visomvill)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-07 19:38:19 följande:
    Jag måste bara få fråga en sak, hoppas nu ingen tar illa vid sig eller tror jag e en omogen fjortis.Men av ren nyfikenhet så kollade jag på bodycontact för ett bra tag sedan, men alla e såååå fula! varför e det så? bara en bunke gamla kärringar, eller gubbar som visar sin kuk, alltså DET E INTE SEXIGT! eller det bara jag som anser att visa ALLT e osexigt??E ni med typ 40+, slitna o tråkiga?? Jag har flera barn o fler to come om man säger så, men fixar med min kropp, tränar hårt o äter rätt, men...det tycks verkligen inte många föräldrar göra. Ställer frågan i undran om det kanske bara e sexet i sig som lockar, inte en het kropp? eller ni finner det sexigt (som beskriven ovan) Nu e jag o min man inte intr av detta, då vi testade det mesta som nyförälskade, idag e vi så bra ihopa att vi aldrig i livet skulle blanda in andra. Men kul för er om ni hittat er "kick" i livet så att säga.....Well, som sagt, hoppas ingn tog illa vid sig av min rättframhet. Mvh M
    Hot mama, smaken är som baken och det är väl tur för alla.
Svar på tråden Har ni testat partnerbyte