• Zeldabus

Hur mår ni som är runt v7??

är i vecka 7+4 (tror jag) har haft som molande mensvärk sen mensen skulle kommit lite kraftigare i nån minut emellanåt. denna vecka är först jag har fått ont i brösten innan endast bröstvårtorna, lite yrsel och känt av lågt blodsocker denna vecka märks att jag behöver äta mer för att må bra. känts som magkatarrs illamående förra veckan å den innan men nu mer kraftigt illamående ej kräkts.
    fruktansvärt trött sover ca 2 tim varje dag efter jobbet. mycket kissnödig får gå upp 1-2 ggr per natt plus flera extra grr per dag.
    vimsig/klumpig tappar saker hela tiden. magen rejält svullen ser ut att vara i 3 månaden. men glad å lycklig är jag trots symptomen man får utstå

• Zeldabus
    Wishy skrev 2009-11-10 16:05:45 följande:
    Jätteskönt att läsa om era symptom! Är i vecka 7+5 och mår konstant illa (kräks inte tack och lov) i kombination med att jag är hungrig för det mesta. Kan bli jättesugen på något, men när jag väl äter får jag bara avsmak och mår illa... Instämmer i vad någon skrev om att clementiner är det som funkar bäst Har börjat få en hemsk yrsel, som kan komma när som helst, även när jag bara sitter ner. Men - är det bara jag som har problem med sömnen?? Sover jättedåligt/oroligt, drömmer mycket och vaknar ofta... Har varit så i princip sen jag plussade.
    har börjat drömma mardrömmar om missfall samt avhuggna fingrar i plastpåsar men i övrigt sover jag ganska bra men känns att sömnen är annorlunda/orolig vaknat sista nätterna runt 3 tiden och varit pigg men lyckats somna om plus att man pinkar ca 2 grr natt. hoppas din sömn blir bättre.
Svar på tråden Hur mår ni som är runt v7??