Inlägg från: hemljuvahem |Visa alla inlägg
  • hemljuvahem

Hur mår ni som är runt v7??

Jag är i v7+3 och är inte mänsklig.. Orkar knappt prata med min partner. Den trötthet som finns är inte lik någon annan, det är som man varit inspärrad ett längre tag i mörker och därför inte har någon ork kombinerad med bakfylla eller något.. igår låg jag från morgon till kväll i soffan, orkade inte ens gå för att stoppa laddaren i mobilen =/

Illamående också men har bara spytt 1 gång kombinerat med bussfärd =( Molvärk, ömma bröst, yrsel.

Kiwi & clemtentiner tillsammans med postafen är bra..
    Försöker äta relativt som vanligt annars..

Igår fick jag sug på snabbmackaroner ^^

• hemljuvahem
    Zeldabus skrev 2009-11-11 22:17:12 följande:
    har börjat drömma mardrömmar om missfall samt avhuggna fingrar i plastpåsar men i övrigt sover jag ganska bra men känns att sömnen är annorlunda/orolig vaknat sista nätterna runt 3 tiden och varit pigg men lyckats somna om plus att man pinkar ca 2 grr natt. hoppas din sömn blir bättre.
    uh jag drömde också om fingrar...fast avhuggna toppar..=(
  • hemljuvahem
    Zeldabus skrev 2009-11-11 22:17:12 följande:
    har börjat drömma mardrömmar om missfall samt avhuggna fingrar i plastpåsar men i övrigt sover jag ganska bra men känns att sömnen är annorlunda/orolig vaknat sista nätterna runt 3 tiden och varit pigg men lyckats somna om plus att man pinkar ca 2 grr natt. hoppas din sömn blir bättre.
    uh jag drömde också om fingrar...fast avhuggna toppar..=(
Svar på tråden Hur mår ni som är runt v7??