• Lilo75

positivt grav test efter 1 h?!

Knasten83 skrev 2009-11-04 13:05:50 följande:
    fick också plus efter 25 mínuter... finns i mitt galleri! Nån som upplevt samma?
    Men gud det där testet som du har i galleriet kan inte var nåt annat än plus ju !!
    Så starkt testade jag på bim +5...finns oxå bild i mitt galleri..
  • Lilo75
    kama skrev 2009-11-04 15:52:16 följande:
    puffar
    Jag har aldrig fått ett positivt test med testlagret (oavsett hur länge testet har legat)..om jag inte varit gravid förstås.. ..Jag tror nog att det kommer visa positivt för dig imorgonbitti med.
    Du kan kolla på mina tidiga testlagret tester, scrolla långt ner på starkabilder i galleriet...har test från bim-3
  • Lilo75
    MLT skrev 2009-11-05 11:26:41 följande:
    Jag är gravid i v. 6 och jag började tjuvtesta för tidigt med testlagrets test på bim -5. Gick upp kl 5 och kissade, tittade på testet som var negativt och gick och la mig igen. När jag vaknade var det ett svagt svagt streck där. Jag har testat minst 100 ggr tidigare och aldrig varit med om det så testade igen och samma streck kom fram efter några minuter. Ditt positiva test är inte giltigt enligt instruktionerna, men kan vara positivt för det. Det enda du kan göra är att testa igen. Lyka till :)
    Exakt....Har aldrig fått ett streck till utan att vara gravid...Mitt första positiva test med testlagret kom oxå efter längre tid än vad som anses giltigt....Det va så svagt att jag inte lyckades få det på bild ens Troligtvis är du preggo...
  • Lilo75
    Knasten83 skrev 2009-11-05 13:05:05 följande:
    ja eller hur???? Jag e så nyfiken, testade med preg aco eller vad det e för ngt o det visade inget men dem kan man inte testa tidigt med... köpte nya CB idag så imorgon ska jag testa igen med morgonurin!Åååå va jag viiiiill!!!Tack för alla svar!!!!
    Jag hoppas verkligen att du får ett plus imorgon ..Då får du komma över till oss Julimammor 2010!! Vore kul att få sällskap av en annan pergopingla ...Blev gravid efter 9:e pergokuren :-0!!!Kram kram
  • Lilo75
    kama skrev 2009-11-05 15:13:32 följande:
    Det blev + idag :) Välldigt svagt, men dock plus! Så skönt att slippa vänta ett år till den här ggr. Tog sig ju på andra försöket. Hoppas bara att det inte är tvilligar d´å jag vet att jag hade två ägg. Har ju dock väldigt lågt HCG så hoppas att det betyder att det bara är en.
    Jaaa vad va det vi sa??? hi hi ...Stort Grattis till dig!!! Kom över till Julimammorna 2010...länk finns i mitt tidigare inlägg//Kram Elle
  • Lilo75
    Knasten83 skrev 2009-11-06 11:23:12 följande:
    jäkla skit också.... inget på testet i morse, ljusbruna flytningar... skit också...
    Nej vad tråkigt gumman...verkligen !!! Kramar om//Elle
Svar på tråden positivt grav test efter 1 h?!