• Knasten83

positivt grav test efter 1 h?!

fick också plus efter 25 mínuter... finns i mitt galleri! Nån som upplevt samma?

• Knasten83
    Lilo75 skrev 2009-11-04 13:36:42 följande:
    Men gud det där testet som du har i galleriet kan inte var nåt annat än plus ju !!Så starkt testade jag på bim +5...finns oxå bild i mitt galleri..
    ja eller hur???? Jag e så nyfiken, testade med preg aco eller vad det e för ngt o det visade inget men dem kan man inte testa tidigt med... köpte nya CB idag så imorgon ska jag testa igen med morgonurin!
    Åååå va jag viiiiill!!!

Tack för alla svar!!!!
  • Knasten83
    Lilo75 skrev 2009-11-05 13:09:03 följande:
    Jag hoppas verkligen att du får ett plus imorgon ..Då får du komma över till oss Julimammor 2010!! Vore kul att få sällskap av en annan pergopingla ...Blev gravid efter 9:e pergokuren :-0!!!Kram kram
    massa tack!! Jag vill gärna hänge med er!!! Grattis till ditt plus förresten!!!
  • Knasten83

jäkla skit också.... inget på testet i morse, ljusbruna flytningar... skit också...

• Knasten83
    Censur skrev 2009-11-06 11:24:48 följande:
    jag tog ett spontant test imorse (aco preg),,,, det blev ett plus samma sekund stickan blev blöt.. Oj då!
    grattis!!!!!!!!!!
  • Knasten83
    kama skrev 2009-11-05 15:13:33 följande:
    Det blev + idag :) Välldigt svagt, men dock plus! Så skönt att slippa vänta ett år till den här ggr. Tog sig ju på andra försöket. Hoppas bara att det inte är tvilligar d´å jag vet att jag hade två ägg. Har ju dock väldigt lågt HCG så hoppas att det betyder att det bara är en.
    stort grattis!!
  • Knasten83
    Lilo75 skrev 2009-11-06 11:26:25 följande:
    Nej vad tråkigt gumman...verkligen !!! Kramar om//Elle
    tack vännen!! Jag som ville hänga med dej... dumma dumma tant röd!
Svar på tråden positivt grav test efter 1 h?!