• Bajjelen

    Vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!

    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...

    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker

    + PLUS ÅT OSS ALLA +

    Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m43619812.html
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m46146859.html

    Startar en ny BIM-lista så vi har koll på varandra:
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m48514282.html

  • Svar på tråden Vi som försöker få syskon till våra änglar
  • ica003

    Bra med ny tråd! Bim idag men väntar ett par dagar med att testa...

  • Minimalla

    ica: Vad duktig du är som håller dig borta från testen. Jag hoppas att det är ett stort plus som väntar dig om några dagar.

  • Katta77

    Tack för alla kramar

    Ica: håller tummarna

    Tummeliten: ja tänk vad tiden går fort men ändå så sakta

    Mega kramar till alla fina

  • Skrutt74
    ica003 skrev 2009-11-06 11:13:40 följande:
    Bra med ny tråd! Bim idag men väntar ett par dagar med att testa...
    Jag har BIM imorgon. Duktiga du som håller dig från att testa. Jag testade mitt i dagen och fick såklart INTE GRAVID. Nu har jag inge fler test hemma och ska heller inte köpa fler. Jag har nog mer eller mindre gett upp hoppet nu. Får försöka hitta nya saker att leva för. Jag har ju mina två stora älsklingar och en underbar man...
  • RingRing

    Ica: Säger som föregående jätte duktigt att du lyckats hålla dig ifrån testandet. Hoppas att ett fint litet plus dyker upp på en sticka hemma hos dig snart.

    Katti: Sänder dig mina varmaste tankar i efterhand Kramar

    Vimsan: Vet hur det känns när hoppet sviktar, kramar till dig

    Bajjelen tack för att startade en ny tråd!

    Blev bara en kort visit men jag tänker på er alla. Trevlig helg!

    Kramar

  • RingRing

    Ica: Säger som föregående jätte duktigt att du lyckats hålla dig ifrån testandet. Hoppas att ett fint litet plus dyker upp på en sticka hemma hos dig snart.

    Katti: Sänder dig mina varmaste tankar i efterhand Kramar

    Vimsan: Vet hur det känns när hoppet sviktar, kramar till dig

    Bajjelen tack för att startade en ny tråd!

    Blev bara en kort visit men jag tänker på er alla. Trevlig helg!

    Kramar

  • ica003

    Nja...jag är inte så duktig när allt kommer kring... dagen igår var ett helvete av att inte veta något...med facit hand konflikten mellan att kroppen bara vet men att man inte vågar tro på det...testade igår kväll och idag på morgonen.
    Viskar: det är positivt! Snälla säg inget i nån annan tråd eller på in sida...har haft överläggningar med mig självom jag borde vänta med att skriva det här tills jag pratat med familj och så...och det vill vi göra runt v 12...alltså till jul..aldrig att jag hade kunnat hålla mig så länge från att skriva det här. Helst vill man ju bara ställa sig på högsta berget här i stan och skrika ut till alla att nu är det vår tur!

    Ok, vi tar inget för givet..ingen vet hur lång resan blir..men nu är vi alla fall PÅ tåget och behöver inte stå kvar på perrongen. Men jag har nog inte riktigt fattat det än.

  • Anna65
    ica003 skrev 2009-11-07 08:27:58 följande:
    Nja...jag är inte så duktig när allt kommer kring... dagen igår var ett helvete av att inte veta något...med facit hand konflikten mellan att kroppen bara vet men att man inte vågar tro på det...testade igår kväll och idag på morgonen.Viskar: det är positivt! Snälla säg inget i nån annan tråd eller på in sida...har haft överläggningar med mig självom jag borde vänta med att skriva det här tills jag pratat med familj och så...och det vill vi göra runt v 12...alltså till jul..aldrig att jag hade kunnat hålla mig så länge från att skriva det här. Helst vill man ju bara ställa sig på högsta berget här i stan och skrika ut till alla att nu är det vår tur!Ok, vi tar inget för givet..ingen vet hur lång resan blir..men nu är vi alla fall PÅ tåget och behöver inte stå kvar på perrongen. Men jag har nog inte riktigt fattat det än.
    Viskar tillbaks: Grattis vännen, vad glad jag blir för din skull. Håller alla tummar och tår för att ni kan vara kvar på tåget.
    ♥♥♥
Svar på tråden Vi som försöker få syskon till våra änglar