är din chef normal?!
Du är absolut inte ensam låter som du beskriver min chef också. Helt rabiat är hon.
Du är absolut inte ensam låter som du beskriver min chef också. Helt rabiat är hon.
Jag sa upp mig för drygt två veckor sen pga en chef som betedde sig som din..
Trivdes med kollegorna och jobbet.. Men jag orkade inte jobba för någon som knappt låter mig andas ifred..
Kan tyvärr inte hjälpa dig, jag gav upp och snart är nästan hela personalstyrkan utbytt.. ingen orkar vara kvar..
Du kanske kan vända dig till högre chefer? Min chef var påhejad av sina chefer så där hade vi inget att hämta..
jag HATAR min chef....hon e oxå en sån bitch!!!!!!
jag är också en sådan bitch
nej men vet att jag har flera som inte gillar mig på mitt jobb, men missökter man sig inte så är jag schysst o stöäller upp mkt på mina anställda (så mkt att jag själv är på väg in i väggen...)
Min chef ar motsatsen ,for snall och folk utnyttjar detta,de gar och kommer som de vill.jag och andra blir lidande
Min chef är underbar men vi har en chef pa en annan avdelning som är helt knäpp. Tex sa avskedar hon alla sekreterare som blir gravida!! Efter manga sana historier sa anstallde hon en man... Jag hoppas han snart begär pappaledighet!!!!