är din chef normal?!
Du kunde ha beskrivit min chef! Så jag har det som du. Det är inte kul att jobba på det stället... usch och fy. Tack och lov så är resten av arbetskompisarna underbara.
Du kunde ha beskrivit min chef! Så jag har det som du. Det är inte kul att jobba på det stället... usch och fy. Tack och lov så är resten av arbetskompisarna underbara.
Den absolut bästa chef jag har haft var en kvinna! Hon är helt oslagbar! Hon var jättenoga med att alla på avdelningen skulle få information så fort något nytt hände, hon informerade oss hela tiden om vad som var i görningen, antingen via möten eller mejl. Bad man henne ta itu med ett problem så gjorde hon det direkt eller förklarade varför hon inte kunde göra det direkt. Man fick fortlöpande information om vad som hände. Hon var pålitlig och skvallrade aldrig. Jag kan räkna upp många många fördelar till men slutar här. Kan bara säga att min nuvarande chef (manlig) är exakta motsatsen, han är konflikträdd, ljuger, nonchalerar, snackar skit om anställda bakom ryggen, missförstår precis allt man säger. Usch.