• oOLillaJagOo

Jag trodde det hette vikingchips!

Är det bara jag som missat att chipsen inte heter VIKINGchips, utan VICKNINGS-chips?! Hur hände detta?!

• Svar på tråden Jag trodde det hette vikingchips!
  • MsMagnolia
    Jennnyn skrev 2009-11-09 18:29:07 följande:
    Ja, mothugg får man alltid. Själv säger jag äppelmos. Dock står det äpplemos på burkarna
    Det står fel på burkarna!
  • Jennnyn
    NoMatter skrev 2009-11-09 18:31:49 följande:
    På mina burkar står det iaf äppelmos. Men det kan ju bero på att jag har skrivit dit det själv förstås. (och sjävklart gjort äppelmoset själv också)
    Haha Ska nog klistra dit egna etiketter jag med... dock är jag inte tillräckligt huslig för att göra eget mos!
  • lilla sandra

Jag har alltid sagt vickningschips o blivit idiot-förklarad av alla andra eftersom det heter vikingchips enligt dem.
    Undra vem som ska börja idiot-förklara folk nu... Inte er i tråden alltså, men min "snälla" omgivning.

• DariaM

Men de måste ha bytt namn...det är nå lurt med det här. =)

• DariaM

Nyfiken som jag är mailade och frågade. =)

Svaret jag fick är följande:

Tack för ditt mail.
    Här kommer svaret:
    Det har alltid hetat Vickningschips

Med vänliga hälsningar

Eva Jönsson
    Konsumenttjänst
    Estrella AB
    konsumenttjanst@estrella.se

• Emmeliina

SKOJAR DU MED MIG!?

jag älskar vikingchips... vad konstigt att alla läst fel.. kommer alltid heta vikingchips i mitt huvud iaf haha :P

• norgesessan

Jag trodde från början att det var vikingchios, sen fick jag lära mig att det inte var så...Men det är fortfarande vikingchips för mig....Köper den dock aldrig.

Precis som ett glassmärke i Norge.. Hennig Hansen har jag för mig det heter....Läste Henning hur länge som hälst...

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • oOLillaJagOo

Skönt att jag inte är ensam! :) Haha. Men, det kommer alltid vara VIKING-chips för mig.. Och jag tycker att det är ett bra mkt bättre namn än vickningschips. Kanske vi ska ta kontakt med Estrella och be dem byta namn, jag menar.. det verkar ju som att dom flesta tror att de heter vikingchips iaf.... :)

• k a t t a

Äpplemos-burkar lär ju komma från västkusten. Norr om Gbg heter det äppelmos

Svar på tråden Jag trodde det hette vikingchips!