unga mammor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
aa det är nog bäst =) har som sagt aldrig varit där, hur måga blir det?
okej va trvligt =)då ses vi i morgon
Är en tjej på 24 år, har en son på 15 månader (väntar nr 2) i maj. Skulle vara kul att ses för en fika eller likanade:)
Hej!
Kommer inte kunna komma imorrn, har efterkontroll hos mvc och vanlig kontroll för Viggo, sen åker jag till Thailand på fredag så kommer inte kunna vara med följande tisdagar heller, fäljer gärna med sen när vi kommer hem! Ha det så kul!
Kram Jenna och Viggo
Tack! Ska bli hur skönt som helst att komma bort från allt detta gåa och trista! =)
Vi har tänkt att samla ihop ett gäng och hyra en studio, studion ligger i hammarby sjöstad och kostar ca 1500 för en heldag.
Så vi tänkte då samla ihop ett gäng, dela på summan, sen lägga till lite för att betala hon som fotar, som är en kompis till mig. Hon fotar jättebra! Hon har bla fotat oss tidigare, då hon själv hyrde den här lokalen. Ni kan gå in på min blogg där jag lagt upp vissa av bilderna, då vi fick ihop nästan 2000, som vi fick på en skiva :)
http://mahii.blogg.se/2009/september/studio.html#comment