• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • melondoft

Kikar in här! Är 22 år (fyller 23 i mars) och har en son på 7 veckor. Räknas man som gammal då?? :)

• melondoft

Är det fler som bor i Västerort? Själv bor jag i Råcksta. :)

• 22april2009
    22april2009 skrev 2010-01-24 15:01:38 följande:
     Vi har tänkt att samla ihop ett gäng och hyra en studio, studion ligger i hammarby sjöstad och kostar ca 1500 för en heldag. Så vi tänkte då samla ihop ett gäng, dela på summan, sen lägga till lite för att betala hon som fotar, som är en kompis till mig. Hon fotar jättebra! Hon har bla fotat oss tidigare, då hon själv hyrde den här lokalen. Ni kan gå in på min blogg där jag lagt upp vissa av bilderna, då vi fick ihop nästan 2000, som vi fick på en skiva :)mahii.blogg.se/2009/september/studio.html#comment
    Det blev ett tillägg på 500 kr för uppsättning, så 2000 kr för heldag i studio =)
    090422 kom min prinsessa!
  • FredrikaH
    melondoft skrev 2010-01-24 15:02:47 följande:
    Kikar in här! Är 22 år (fyller 23 i mars) och har en son på 7 veckor. Räknas man som gammal då?? :)
    Hej!
    Jag blir 24 i mars, vi räknas nog som gamla, men vi är välkomna ändå :p
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    22april2009 skrev 2010-01-24 18:26:41 följande:
    Det blev ett tillägg på 500 kr för uppsättning, så 2000 kr för heldag i studio =)
    Hur många är ni änsålänge? Och hur många bilder får man?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • 22april2009

Just nu inga säkra, de andra vill veta hur många som är intresserade så de vet hur mkt de ska behöva betala... =)

• FredrikaH

Okej.. kan ju vara värt det, men då vill man ju ha en massa bilder också :DD

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • 22april2009

Jo men många bilder blir det nog, vi va där för 4 månader sen och fick en cd med nästan 2000 bilder och det tog kanske mindre än 1 timme att fota :) Så många bilder får man.

Jag skulle helst av allt vilja få ihop minst 5 st, för då skulle det kosta ca 500 kr var och då är pengar till fotografen tillagda.

• FredrikaH

Aa, det blir lagom ju.. Men jag är på, ska jag höra med några väninnor eller?

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • 22april2009

ja visst det kan ju göra, man behöver inte ha barn för att göra det här :)

Svar på tråden unga mammor i sthlm?