Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly - för oss inbitna del III

när släpps prespring? Brukar man kunna se plaggen innan de börjar säljas på någon hemsida? när släpps den riktiga kollektionen? vill ha en ny spoiler o helst från våren men man kanske inte orkar vänta o ska fynda från höstens/vinterns reor istället?!

• smulan0
    malinoski skrev 2009-11-09 11:57:30 följande:
    Början av december har jag hört! Men då är det bara Christmas och pre-spring som kommer vad jag har förstått. Vad jag har hört är det sängkläderna och en del blusar som kommer då. Spoilers kommer nog till Spring kollektionen och den dröjer säkert till jan-febr någon gång väl?
    *pust o stön* det var länge... men då har man ju lite tid att spara ihop pengar efter jul o reor!
  • smulan0

fru vanheden skrev 2009-11-09 14:34:48 följande:

Åh vilken ny och fin tråd det blev Stargirl kan när hon vill (och ge sig f*n på det ) På tal om spoiler till våren har jag hört att det inte ska komma några nya!? Har frågat ett par olika säljare och de sa samma sak Någon som vet mer? För jag hade gärna utökat mitt spoilerförråd (och så har jag spammat bildtråden med två bilder idag )
    Men på bilderna från visningen s/s 2010 är du ju flera underklänningar med som är skitsnygga! oddmolly.com/Templates/1.0.1-press_downloads.aspx&epslanguage=en&page=1 o den lila odd molly 54 måste väl va en underklänning/linne?
  • smulan0
    alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra. Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den. Nu är ordningen återställd!!!
    Grattis! SÅ fin!
  • smulan0

25% på hela sortimentet på juniform ange rabattkod höstlöv i kassan! Bla voile short dress i dk red o chalk...

• smulan0

oj, inte så många storlekar kvar dock...

• smulan0

nu har jag fått min short voile dress dk red! I'm in love! kommer dröja innan det inte längre är mitt favoritplagg! Brukar ni som har stryka er? Tänkte först göra det men det kanske är finare med lite lätt skrynklat tyg?!

• smulan0
    Stargirl skrev 2009-11-11 09:28:13 följande:
    Jag ska ha short voile dress på julafton med grå strumpbyxor och vita knäsockar. Nyår har jag inte planerat ännu men då vill jag ofta ha ngt svart. Så det blir ingen Molly den dagen.
    så fint, suck!
  • smulan0

men pust, nu lossnade ena bandet på short voile dressen... Lätt att sy på men ändå, snart inte ett enda plagg som jag köpt i höst som inte behövts lagas eller retuneras. Kan inte dra mig till minnes att det har varit så illa tidigare år?! Vad har hänt?!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III