Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly - för oss inbitna del III

sid and sally har den i chocolate i stl 0 och i vit stl 1 för 699kr.

• smulan0
    Anna Paulita skrev 2010-01-19 07:05:58 följande:
    Jag vill ha den idag! :P Men frågan är om OM affären har fått in den ännu. Någon som vet om de fått in något nytt? :D
    Den tillhör väl sommarkollektionen så det dröjer nog innan den kommer in. Vårens första släpp är i antågande ev i slutet av veckan men den är inte med!
  • smulan0
    slma skrev 2010-01-19 21:11:27 följande:
    hej, lite ny här, har just fatt upp ögonen och har surfat runt i tva dagar och tjuvläst här. Har ju märkt att en lovely knit är ett maste... minst 1. Nu har jag ju dessvärre även förälskat mig i förra sommarens (har jag rätt där?) make out dress... herregud vad jag bara MASTE ha en sadan! men det kan bli knivigt va? Helt underbar, bara att grattulera er som har en! Blocket, Tradera? var letar man annars? Fler fragor, sommarens kollektion av lovely knit och den där grandma coat, när dyker dom upp i butikerna? Förstar att det är nagot som alla "inbitna" redan vet... toppentrad!!
    makeout dress finns det gott om på tradera. Har dock för mig att det finns kopior? eller har jag fel? Bina everydaymolly.blogspot.com har en sida där man kan efterlysa och Katinka oddmollybesatt.blogspot.com har också det! Skulle tro att det är mindre risk att stöta på kopior där.

Vet inte när lovely knit och grandmas coat dyker upp men hade också gärna velat veta det!
  • smulan0
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-19 21:48:27 följande:
    Är lite sugen på en velour hooded tunic i almost black, undrar lite, är den grå el blå??? Ngn som sett en i stl 1 nånstans, till bra pris... :)
    skrev precis om den i min blogg. finns på bohemiadesign.co.uk Finns även i stl 0 på lite andra ställe.

Min är väldigt svart!
  • smulan0
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-20 09:09:32 följande:
    det var velour hooded tunic jag var ute efter, men tack ändå...
    oj va lite snabb där.... den har jag också sett på rea men har glömt var... ska hålla koll!
  • smulan0

Finns det någon mollytjej som inte beställt en Fondadress? ha ha ha... kommer att bli så himla snygga!

Jag körde på en 1a. Brukar ha 2a i koftor och jackor och 1a i det mesta annars.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III