Sitter har och lurar pa en Voile short dress i chocolate, fortfarande...hur ar den i tyget/kvaliteten? Och hur ar den i storleken? Jag har stl 3 i de andra blusarna just (de tva jag har ) for byst/overarmar, annars ar de lite stora. Ar den tight over byst/armar eller ganska rymlig jamfort m tex T88 Button down? Tacksam for input!
Jag har just den, jag tycker den är som mina andra 0:or, skulle vilja påstå att den är normal i storleken...den är ju väldigt generös nedtill, men det beror ju på var man har sitt eventuella "problemområde" också...Jag har inte T88 button down och kan tyvärr inte jämföra dem...
fru vanheden skrev 2009-11-18 14:45:14 följande: Var precis inne och kollade! Kul med en till.Den var fin
Hej, kikade in i Vanhedens blogg och såg att du skrivit att du härmat min outfit med me&i-kjol och Lovely knit, bra val . Det jag tänkte fråga är om du kommenterat någon gång och vem du är....alltså namnet i min blogg? Vill du svara? Jag är så snurrig med alla riktiga namn, alla nick här och alla bloggnamn...det är roligt att få en bild av ens läsare
Velar lite: vad har man allra mest använding av: spoiler tank eller spoiler underdress?
Jag har både och och jag tycker nog spoiler underdress, dels är den jättefin förlängare till måååånga halvkorta blusar men även som "klänning" till jeanstights till exempel...Tank:en är mer för att ha något att visa vid uringningen tycker jag, men ack så fin ändå!
Halloj! Nä, jag har nog aldrig kommenterat kanske....vet inte riktigt. ....men det var mej du skickade vägbeskrivning till Smultrongården till.Skriver jag kommentarer skriver jag nog oftast Mabimao i och med att jag heter det här och på T. Lättare för FL läsare och bloggare. Själv bloggar jag inte.På riktigt? Mia.
Vanheden eller Skutteruttan!!!!Heeelt OT.Er Me and I kjol.....upplever ni den "liten" i översta "volang sömmen"Känns som om den är mindre än midjan.Eller är det mitt ex som är fel på?Trevlig kväll på er alla OM töser. Håller med om att det är trist att det är såååååååå lungt här på tråden nuförtiden. Jag läser en del bloggar, men tyckte det var trevligt när fler var här frekvent.
Min är inte så som du beskriver..du kanske fått ett knasigt ex?
Jag brukar kika in i tråden, men skriver inte så mycket...det är nog som ni säger att man väljer att skriva utläggningar i bloggen istället...dock tycker jag det här är det perfekta forumet för frågor...
SkrutteruttanJag såg dina underbara Hasbeens på din blogg. Hur är de i storleken? Normala? Är de trånga att få på sig? Jag antar att de ger efter i skinnet så småningom eller vad tror du? Vore bra med ett expertutlåtande från någon som redan har ett par. Beställde du från deras hemsida?
Lite meckiga är de att få på sig, men det går! Jag hade ett par grova strumpor nu, går säkert bättre med vanliga tunnare strumpor eller tunnstrumpor...(tips om plastpåse har jag hört också). Normala i storlek är de och toppensköna!
Absolut, känns fotriktiga om man säger så .
Idag var jag på Smultrongården och hämtade hem de efterlängtade Calou-bootsen...Tänkte ha dem till kappan...
Eva som har Smultrongården hade på sig Indy dress i chocolate, inser hur fin den klänningen är och vad glad jag är för att jag precis köpt den!
Efterlysning på skrutterruttan i förd ( då jag vet att hon äger dessa plagg men ej sett dom i en ihop satt outfit Once in a lifetime coat alm.blackUggs i färgen chocolateoch scarf scarf halsduken.