Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Cashew skrev 2009-12-15 23:49:56 följande:
    skrutteruttantack för tipset!!! en liten efterfrågan till er med bloggar med galleri över alla era mollyplagg, kan ni inte skriva vilken strl ni har bredvid namnet på plagget så man kan få en hint om hur de är i storleken. jag hade iallafall uppskattat det
    Jag orkar inte "märka" alla plagg med storlek i mitt bilspel, men from nu kan jag skriva storleken efter varje plagg när jag radar upp dagens outfit...Det kanske är fler som är intresserade av eftersom det är liiite knepigt med Odd Mollys storlekar ibland...?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    MammatillO skrev 2009-12-16 02:03:01 följande:
    Ni som har Swedish hasbeen bootsen passar dom till odd molly plagg alltså själva "stilen" , Hur är dom att gå i och upplever ni dom som bra gjorda? tror jag suttit och kollat på boots hela kvällen för att hitta några jag gillar
    Det tycker jag absolut! Om du vill kan du kika in i min blogg och söka på Swedish hasbeens så får du nog träff...De är ursnygga och jättesköna! Hög kvalitet men svåra att få på sig tyvärr...
  • Skrutteruttan
    Saraia skrev 2009-12-16 18:46:28 följande:
    fick tag på en jacka på smultrongården
    Roligt, den är urfin, provade den först på Smultrongården, sedan blev det en i powder, älskar modellen!!!Var det du som skrev i bloggen under Sara?
  • Skrutteruttan
    smulan0 skrev 2009-12-18 16:50:25 följande:
    börjar bli lite trött på all sponsring av mina favo-molly-bloggare! Känns som det börjar bli en reklamblogg där allt som nämns i bloggen är sponsrade saker, jag tappar allt förtroende! Någon annan som börjar känna så?Stort tack till er som bloggar utan att tjäna pengar på det och ständigt nämna en massa företag vid namn, er följer jag nu ännu mer!
    Jag trodde bara det var Bambi som var sponsrad? Att nämna företag är ju att berätta var man kan handla det man bär, som ett tips tänker jag...Jag tycker att det är jättesmidigt att få den informationen så slipper jag leta igenom 20 butiker...
  • Skrutteruttan
    På min lokala butik finns det ett klippkortssystem, det tycker jag är bra, på Smultrongården kan man vara med i Molly-klubben och då får man förtur på rea eller blir bjuden på Vip-kväll. Nackdelen med webbutikerna är ju att man blir lite "opersonlig". Jag har inte varit med om någon butik som erbjudit "trogen-kund-rabatt" men hade man det skulle man kanske ENBART handla därifrån...Även en liten rabatt blir mycket på ett Molly-plagg...
  • Skrutteruttan
    Åh vilka underbara bilder, tvingade min man att sitta kvar och han föll för en klänning. Den måste du bara köpa! Nymphdress dark cherry. Ljuvlig verkligen! Och alla "spoilers" i almost black och "guld" och lite lilac...Åh vad jag längtar till våren nu {#lang_emotions_smile}
  • Skrutteruttan
    panda08 skrev 2009-12-19 20:10:22 följande:
    Hej tror inte heller det var meningen, men jag läste ngn blogg om ngt plagg på fitts&company och när jag gick till fitts&companys blogg så fanns denna länk publicerad på högra sidan...kanske det går helt emot OM policy men jag blev väldigt sugen på allt fint som fanns där :D
    Bilderna finns ju lätt tillgängliga på webben eftersom de ligger i ett Picasa-album...jag var tvungen att läsa på om upphovsrätten innan jag vågade lägga in bilder i min blogg.
  • Skrutteruttan
    isako skrev 2009-12-20 00:10:27 följande:
    har inte den själv, men vet att flera har reagerat att den är tokliten över brösten. Så tipset är att prova om du har möjlighet annars gå upp en strlk.
    Jag har samma storlek på min som på andra plagg, så tokliten vet jag inte om jag håller med om...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III