• Sylt

Odd Molly - för oss inbitna del III

fru vanheden skrev 2009-11-21 21:34:54 följande:

Nu har vi varit på kosta outlet och jag spang direkt till deras Odd molly utbud Det var nog lite mer än vad jag trodde men det som jag helst vile ha där fanns så klart inte i min storlek Men det blev tre stycken mollysar och en klänning som bli perfekt till julen De sa att de får in nya plagg hela tiden och särskilt då efter nya kollektionsläpp..Nu ska jag fortsätta umgås med familjen men jag har lagt upp bilder på mina fynd på min bloggwww.myoddreality.blogspot.comKram
    *fnissar lite* Jag var där i fredags! Köpte också lite mollysar. Velade länge och väl med "fjärilsklänningen" . Så jag har kanske t om provat den du fick med dig hem (stl 1)
  • Sylt

fru V --> Den var kanonfin. Jag var sååå nära, men då sparade jag väl den till dig då
    Jag har aldrig varit där innan, tyckte det var helt ok.

• Sylt

Tjena tjejer!

Ni som har koll.
    Jag letar efter bruna mc boots - givetvis för att matcha mina mollysar med :D
    Har kollat brandos, vagabond, laredoute, nelly... fler tips?

Jag reagerade också över snorkig personal i lilla Mathilde-butiken. I den stora butiken kändes de lite väl "på" och säljsugna, men hellre det.

• Sylt

Frusna flickan skrev 2009-12-03 17:17:25 följande:

Du vet säkert redan hur de ser ut men jag skickar en länk till en blogg där de bruna kan ses. Så fina tycker jag. Scrolla ner lite...... gabriellahennings.blogg.se/category/shopping....
    Precis sådana menar jag! Var hittar jag dem? Visst beställde du via en utländsk sida?
  • Sylt

Sue Ellen skrev 2009-12-28 16:24:08 följande:

Suck... Min Pleated denim skirt i storlek 3 (jeanskjolen 2009) har blivit för stor... Har provat att torktumla den, men det hjälpte inte. Hänger som en säck. Visst, jag är glad att jag gått ner i vikt - jag har ju äntligen nått min målvikt, MEN det är SÅ tråkigt att kjolen är för stor. Hur i hundan ska man få tag i en likadan fast i storlek 2??? Är det lönt att lägga in en önskan om swap hos Bina eller Bambi, tror ni?
    Jag fick napp där! Fick swappat min strl 3 mot en strl 2. Sitter som en smäck! Jag är sååå glad!

Ngt som gör min mindre glad är OM-rean i Gbg . Har sprungit runt hela dagen o hittat noll..... Har ni ngra tips? Åhlens t ex hade ingen rea alls?! Kålle hade 30% på mkt, men bara strl 0 och 4 kvar... Fioc.... hittade inget, Milk & Honey hade lite men fel strl.
    Skulle gärna hitta en Loverly knit, almost black + lite till....
  • Sylt

Frusna flickan skrev 2009-12-28 17:47:38 följande:

Jag har fyndat! Dock var allt slut när jag gick nästan. Minzo hade 50% på allt. Jag knep en voile s/s blouse för 450 kr! Sedan handlade jag i gallerien på Avenyn ett par knästrumpor i chalk för 480 kr (bara 20% rabatt men ändå.. de hade massor med strumpor, även de höga) På minzo var det nära att jag köpte den där silkklänningen som bara har band över axlarna - broderade som de fina skärpen på T88klänningen. Minns ej vad den heter men den är skuren en bit under bysten = inget tält. Superfin klänning för 1600 kr, -halva priset. Nästan så man skulle köpt den och använt på nyår och sedan lagt på T. Den fanns i stl 2 och 3. I övrigt fanns nästan inget molly mer än några A one silk sleeveless blouse i stl 0. Ångrar djupt att jag inte var där när de öppnade eftersom de hade haft en hel del OM som gått som smör.
    Gaaah, visste att jag höll till i fel affärer. Grattis i alla fall
    Minzo har jag bara varit i en gång och blev inte imponerad då *oops*
    Gallerian på Avenyn? Jag hittar typ från hotellet på Avenyn till Femmanhuset. Förstår att det ligger på vägen
    Jag håller tummarna att det finns saker kvar i Malmö när jag kommer hem
  • Sylt

Sue Ellen skrev 2009-12-28 17:05:12 följande:

Okej, nu har jag gjort ett inlägg hos Bina och Bambi!! Håll tummarna!!
    *håller tummarna*
  • Sylt

tjenahej

Ser att ni pratar HunkyD. Jag letar efter deras svarta stickade kofta (ullvariant) med säkerhetsnål. Har inte hittat den i vårens kollektion.... Ngn som kanske sett den på nätet?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III