• Sylt

Odd Molly - för oss inbitna del III

storblomman skrev 2010-01-05 17:10:35 följande:
    Bra! hearted tunic, visst är den liten i stl?
    Jag tycker att armarna är smaaala. Även ganska trång över axlar, men med massor av vidd nere. Inte så mkt hjälp kanske...
  • Sylt
    Tabby skrev 2010-01-07 16:45:51 följande:
    Kålle och Ada har kvar en hel del på rea. Long mix cardigan bl a. 30 % fortfarande.Provade nu en 0 i long mix cardigan och jag är glad att jag missade att köpa den på 50 % rea. Sitter inte så bra på mig. Men däremot fick jag hem everyday long cardigan i royal....superfin
    ... vet du vilka färger?
  • Sylt
    Tabby skrev 2010-01-07 16:55:37 följande:
    Mest royal och någon/några grå.De hade även voile dress i rött och brunt st 0 och 1 såg jag i alla fall. En del x-stich oxå.
    Ok, för jag var där den 28/12 o då fanns det inte så många... en grå strl 1 hade suttit fint. Vet du om de skickar?
  • Sylt
    brawny skrev 2010-01-07 17:21:28 följande:
    Det fanns i alla fall en på OM-butiken när jag var där idag. Provade den nämligen, och vet du, den blev kvar. Du kankse kan ringa dem så kan de lägga undan eller skicka?
    Ok, tack.
    En kompis till mig var där tidigt i morse o då fanns där inga. Personalen sa att de hade tagit slut lååångt innan rean {#lang_emotions_undecided}. Typiskt....
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-01-07 20:17:30 följande:
    God kväll!Även jag har fyndat i OM-butiken idag Var där nu ikväll och det var max 10-15 pers. Skönt! Min snälla kompis hade lyckats hänga undan en Noblesse Coat i strl 2 till mig som jag sen löste ut. Hade dessutom 1200 kr i presentkort så kappan kostade bara 1400:- Det blev även en Glazing check skirt i blått/vitt/rött samt en liten portmonnä (Suede bow wallet) i bruntJag är nöjd
    Grattis till fina fynd
  • Sylt
    Puffig Pingla skrev 2010-01-07 20:41:56 följande:
    Jag och NewYorker var ju där när de öppnade i morse. Det var kolugnt. Jag tror vi var max 5-10 pers utanför när de öppnade. Dessutom var jag den enda 4:an så gissa om att jag kunde frossa i lugn och ro .Lite fynd på bloggen.Ps. Det finns fortfarande mycket kvar i strl 3 och neråt. OM lägger dessutom undan men de verkar inte skicka när de har rea. Men för de som har chansen att komma förbi senare kan det ju vara värt ett telefonsamtal.
    Skojar du? Jag hade skickat dit en killkompis (som har kontor nära) med en väldigt utförlig lista. Han sa att där var 400 galna "damer" o att det nästan var olidligt (läs: jag är skyldig stooor tjänst). Då kanske jag skall meddela honom att jag hört en annan variant
    Ni kanske såg honom Det var väl inte så många killar i kön kan jag tänka?
  • Sylt

Haha. Vad jag vet så varken provade han ngt eller var maskerad. Det är en tuffing...

Jag gav honom tipset att han skulle flirta lite med tjejerna i kön o berätta att han skulle överraska sin fru eller en äldre kvinnlig släkting som han höll mkt av. Då skulle han få hjälp snabbt (med min lista).
    Jag borde anat oråd när han smsade mig från kontoret kl8:33 och redan var klar....

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III