Inlägg från: Sue Ellen |Visa alla inlägg
  • Sue  Ellen

Odd Molly - för oss inbitna del III

alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra.Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den.Nu är ordningen återställd!!!
    Bra pris också!! Grattis till ett bra köp! Min kjol inhandlades på rea i somras för 1000:- och det är helt klart det bästa klädköp jag nånsin gjort! Hade den heeeeela sommaren och använder den nu också till tights och stövlar. Perfekt!!
  • Sue  Ellen

Är det rea nånstans i nån web-shop?? Är lite snål men vill ändå shoppa Molly. Behöver en "pick-me-up".

• Sue  Ellen

Suck... Min Pleated denim skirt i storlek 3 (jeanskjolen 2009) har blivit för stor... Har provat att torktumla den, men det hjälpte inte. Hänger som en säck. Visst, jag är glad att jag gått ner i vikt - jag har ju äntligen nått min målvikt, MEN det är SÅ tråkigt att kjolen är för stor. Hur i hundan ska man få tag i en likadan fast i storlek 2???
    Är det lönt att lägga in en önskan om swap hos Bina eller Bambi, tror ni?

• Sue  Ellen
    Sylt skrev 2009-12-28 17:00:27 följande:
    Sue Ellen skrev 2009-12-28 16:24:08 följande: Jag fick napp där! Fick swappat min strl 3 mot en strl 2. Sitter som en smäck! Jag är sååå glad! Ngt som gör min mindre glad är OM-rean i Gbg . Har sprungit runt hela dagen o hittat noll..... Har ni ngra tips? Åhlens t ex hade ingen rea alls?! Kålle hade 30% på mkt, men bara strl 0 och 4 kvar... Fioc.... hittade inget, Milk & Honey hade lite men fel strl. Skulle gärna hitta en Loverly knit, almost black + lite till....
    Okej, nu har jag gjort ett inlägg hos Bina och Bambi!! Håll tummarna!!
  • Sue  Ellen

Fyndade en blus på ZooVillage igår kväll. Hoppas den kommer snabbt!! Light cotton emb. i chalk med lila broderier för 499- inkl. frakt. Passar bra till jeanskjolen i sommar!!!
    www.huset-shop.com/images/OddMollyCotton%20Emb%
    Fanns kvar i storlek 3 & 4 när jag beställde.

• Sue  Ellen

Sue Ellen skrev 2009-12-29 10:59:06 följande:

Fyndade en blus på ZooVillage igår kväll. Hoppas den kommer snabbt!! Light cotton emb. i chalk med lila broderier för 499- inkl. frakt. Passar bra till jeanskjolen i sommar!!! www.huset-shop.com/images/OddMollyCotton%20Em...% Fanns kvar i storlek 3 & 4 när jag beställde.
    ...och då menar jag nog tyvärr min jeanskjol från H&M, eftersom OM-kjolen ju är för stor (hoppas på lyckad swap till en tvåa!!!!).
  • Sue  Ellen

Frusna flickan skrev 2009-12-29 12:19:53 följande:

Nu står det SLUTSÅLT så jag knep väl den sista..
    Weeee! Va bra att det fanns en kvar till dig!
  • Sue  Ellen
    Hilti skrev 2009-12-29 15:02:50 följande:
    Vad snälla ni är Nu har jag hämtat ut mina long socks från Miss Greta, och visst är skillnaden stor på almost black (kopia) och almost black (orginal). Kopian är riktig svart medan orginalet är mörk grått. Nu är jag nybörjare jämfört med er, men almost black borde vara samma färg när det är innom samma kollektion? Jag som hadde tänkt att matcha strumpor och kofta. Nu måste jag skratta lite åt min dumhet, men irriterande är det endå. Jag har namn och adress på säljaren så jag kontaktar denna först. kan hoppas på lite kompensation. Ja, vad snällt om någon skulle orka det
    Jag har en almost black! Ska se om jag har batteri i kameran, i så fall kan jag lägga upp det i min blogg.
  • Sue  Ellen
    Puffig Pingla skrev 2009-12-29 15:08:53 följande:
    Jag är på jobbet (och jobbar såååååååååååå hårt) så jag kan inte fixa det förrän ikväll. Kanske SueEllen hinner innan?
    Jag håller på. Är strax klar... Återkommer med bloggadressen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III