Odd Molly - för oss inbitna del III
http://deepfling.com/oddmolly/?filter=all&cat=&product=1246817546
Ja, verkligen grattis till den som lade fingrarna på jeanskjolen! Vilket fynd! Tack SaraMia för att du tipsar här, nästa gång kanske jag hinner fram.
Blue Lawn har jag beställt ifrån och det tog ganska lång tid innan grejerna kom. Men de svarade på mina mail och jag vet tom att ngn annan har ringt dit och pratat med dem och att det funkat bra.
Idag ska jag ta mig till skräddaren med några mollysar. Min Check Me Tunic har lösa sidenband (surprise!!!), min Voile Short Dress har tappat en tofs (ni som har den, kolla att de sitter kvar, jag tappade min på en restaurang och min mamma hittade den på golvet!) och en vit tunika från Burn Baby Burn där en spets repat upp sig. Massor av lagningar med andra ord!
Hörni - är det ngn av er som har 805 angora hoodly knit jacket? Kan inte ni kolla vilken färg broderiet på ärmen har? Jag har cerise, liksom en tjej som skrev en kommentar i min blogg. Odd Mollys-kontor hade sagt till henne att det nog är en kopia för texten ska vara almost black. Sen skrev ytterligare en läsare att hennes broderi är grått. Så nu funderar jag på om det helt enkelt är så att färgen på broderierna varierar.
Om du har en sån kofta - kan du inte kolla o skriva här i tråden?