Sara Mia skrev 2010-01-15 16:12:55 följande:
Jag är så nöjd! Har nyss hämtat mitt paket från Idyll interiör. Jag beställde en #228 Alchemistry tunic white för 2-3 dagar sedan. De har 25% på alla OM-plagg eftersom butiken ska säljas, även pre-spring. Man ringer och beställer. Jag har nyss provat den och den sitter helt perfekt. Jag brukar ha strl 0-1, men valde 1 på denna eftersom jag hört att den kan vara lite trång över bysten (har inte så stora, men ändå). Även gulliga Mirjam på Idyll (
www.idyllinterior.se ) rekommenderade det och det blev så rätt. Nu blev inte glipan som uppstår när man knyter fram särskilt framträdande. Naturligtvis måste man ha något under (spoiler tank eller linne?) men det har jag oftast ändå. Sedan inväntar jag 2 st Lovelove tank (cherry + white) från amerikanska Green Apple (
www.shopgreenapple.com ). Där är det redan lite rea, men jag fick ett nyhetsbrev där man får 30% extra rabatt på den ursprungliga rean om man anger ordet: SAVESALE i rutan när man gör sin beställning. Först var jag osäker på om det skulle funka, men när jag kom till sista sidan var det avdraget. Så rabatten blev totalt 45%. Perfekt eftersom jag ändå tänkt köpa några linnen från sommarkollektionen. Med dollarpriset blev det riktigt bra. Hoppas nu att tulllen håller tassarna borta.
Shoppade också på green apple! Tre plagg för 1300kr inklusive frakt. Får väl se om tull och moms tillkommer men det är oavsett ett bra köp!