Odd Molly - för oss inbitna del III
Kul att se din blogg, ska genast kolla in!
mina hoodies har också varit så... tycker att det ger lite tuff look. Men så gillar jag ju den typen av plagg!
Jag har också fått kritik på tradera då man sålt OM plagg som varit i fint skick men slitna i designen. Det är ju så plaggen är och jag tycker inte att man ska behöva förklara det i beskrivningen. Köper man en OM hoodie så är det så de är helt enkelt.
om har lite knäpp design ibland. Det är ju förståeligt att man tror att det är fel på plagget när det är så slitet i designen så jag brukar påpeka det ändå i annonsen så det inte blir missförstånd. Men tycker själv att det är snyggt och det är ju sånt som skiljer en hoodie från OM från en hoodie från HM...
ha ha ha... vad är det ni jagar på ajabaja???
Två pleated denim skirts ute nu på T. Båda stl 3, en till köp nu pris 2500kr. Om nu någon är sugen och har lite cash över så här i vårsläppstider!
(inte mina annonser)
var inom idag och smygprovade Fonda för att reka storleken. Tyckte att den var snarast lite stor i storleken. Brukar växla mellan 1 och 2 och den var definivt perfekt i stl 1. Tror ni som växlar mellan 0 och 1 ska ta en 0a. Jag hade ändå jeans och linne under. (bilder finns i bloggen)