Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly - för oss inbitna del III

Sue Ellen skrev 2010-01-21 09:28:47 följande:
    Nej, vi är inte samma. Här är jag: lilla-ji.blogspot.com/ Velar fortfarande: vit - blå - vit - blå - vit - blå...???? Fonda dress, alltså... Kanske ska beställa den blå också och bestämma mig i lugn o ro här hemma när de kommer i posten??
    jag som också har små barn hade aldrig klarat en vit. Det hade blivt omöjligt i vardagen och så hade jag bara blivit sur! Men den är sjukt snygg! Den blå är jag jättesugen på och velade mellan den och svart. Tror den är jättesnygg med tex ett par 3/4 vita jeans i sommar eller med tex bloomers i grått! Eller kanske korta vita tights med lite spetskant längst ner...

Kul att se din blogg, ska genast kolla in!
  • smulan0

mina hoodies har också varit så... tycker att det ger lite tuff look. Men så gillar jag ju den typen av plagg!

Jag har också fått kritik på tradera då man sålt OM plagg som varit i fint skick men slitna i designen. Det är ju så plaggen är och jag tycker inte att man ska behöva förklara det i beskrivningen. Köper man en OM hoodie så är det så de är helt enkelt.

• smulan0

om har lite knäpp design ibland. Det är ju förståeligt att man tror att det är fel på plagget när det är så slitet i designen så jag brukar påpeka det ändå i annonsen så det inte blir missförstånd. Men tycker själv att det är snyggt och det är ju sånt som skiljer en hoodie från OM från en hoodie från HM...

• smulan0
    söta kråkan skrev 2010-01-21 14:45:33 följande:
    Jo jag hade nog kunna leva med den detaljen  Men inte med att den är fel stl och skitig....känns så tråkigt och ännu värre då jag får vibben av att jag kan glömma att få några pengar tillbaka.
    nej det känns ju inte alls bra... hoppas det ordnar sig!
  • smulan0

ha ha ha... vad är det ni jagar på ajabaja???

Två pleated denim skirts ute nu på T. Båda stl 3, en till köp nu pris 2500kr. Om nu någon är sugen och har lite cash över så här i vårsläppstider!

(inte mina annonser)

• smulan0
    x karin76 skrev 2010-01-21 19:27:36 följande:
    Tittar in med en fråga.. Har funderingar på en nylon parker coat på Blocket, men är lite osäker på storleken eftersom jag aldrig provat någon... Är den liten och trång eller stor och rymlig? Har vanligtvis stl 2 (38) men är rätt lång och har ganska breda axlar, kanske en 3:a (som jag hittat) borde passa bäst? Tack på förhand för input!
    Den är lite trång i ärmarna speciellt om man har en tröja under. Tror den större storleken blir bra!
  • smulan0
    Stargirl skrev 2010-01-21 20:06:20 följande:
    Rosa, röd, ljusblå, ljusbrun och vit kommer den att finnas i. Den bruna och vita kommer gå åt som smör i solsken....så var snabb.
    Vill ha i röd och vit. Men får nog välja en av dom! Superfina!
  • smulan0
    Minatre skrev 2010-01-21 21:24:20 följande:
    Hej! Här är en till som vill bekänna sitt stora OM-begär. Har redan köpt på mig alldeles för mycket av pre-spring och nu senast från vårkollektionen (två Fonda dress är på väg - en pink och en alm black)....
    vad snyggt!!! Har också beställt alm black men det lär dröja för den ska först till USA och sen hit igen... (får nog betala extra koldioxidskatt som kompensation)
  • smulan0

var inom idag och smygprovade Fonda för att reka storleken. Tyckte att den var snarast lite stor i storleken. Brukar växla mellan 1 och 2 och den var definivt perfekt i stl 1. Tror ni som växlar mellan 0 och 1 ska ta en 0a. Jag hade ändå jeans och linne under. (bilder finns i bloggen)

• smulan0
    jojoa75 skrev 2010-01-22 19:27:12 följande:
    Ni som fått hem era Fonda, hur är de i strl? Om man ligger mest som 2 o ibland som 3, vilket bör man ha? De jag har i 3 är de som är lite små över byst/rygg..
    först o främst: vilket fantastiskt program en skör tråd var! Var du med? Vi grät floder här hemma!

Jag har provat fonda almost black och chalk, bilder i bloggen! Tycker de är rymliga och väldigt figursmickrande. Jag växlar mellan stl 1 o 2 och har testat en 1a! Den var perfekt tyckte jag!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III