• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

Mabimao skrev 2010-02-06 19:14:03 följande:
    Ja vi får hoppas. Har den funnits i den färgen något annat år? Nån som vet?Alltså, Tenfold dark powder.
    Har ingen som helst aning men det låter ju riktigt snyggt! Typiskt att det inte finns ngn produktbild på den...
  • brawny
    tlillan skrev 2010-02-06 22:31:11 följande:
    Är det bara jag som inte klickat hem nått i detta släppet som kom nu? :) o jag som fick göra det för maken.... men vet ej vad.... hihihi...
    nej, jag har inte heller klickat hem ngt. men är sugen på den ljusbruna x-stitchen (som shopatnola ska få in) och sen den svarat tenfold knit.

vad har du funderat på att klicka hem?
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-07 10:16:01 följande:
    Isako- hoppas bara att fötterna inte sväller som ballonger bara för då går de väl inte ner i pjuksen heller Jag tror nästan att de heltäckande tårna är bäst för mig. Min stortå brukar leta sig ut i såna där skor
    Haha, jag ser framför mig hur tårna försöker smita ut...

Jag har faktiskt klickat hem ett par Swedish Hasbeens röda braided med peeptoe. Ser framemot att vingla omkring i dem med fina nylackerade tånaglar.
  • brawny
    Stargirl skrev 2010-02-07 17:46:30 följande:
    Nej, bara röd velour. Jag har också röda plagg året runt. Just velour i rött är väldigt juligt för mig. Det tycker jag bara småbarn kan ha alternativt som en mjukisdress under julen.
    Håller med dig där. Röd velour känns så där som man är inne o myser i värmen med glögg och tända ljus.

Däremot är jag nyfiken på hur den röda färgen är på frill blousen? Är den "vintagesliten" så att färgen mattats av lite eller är den rätt skarp? Ngn som vet?
  • brawny

Kära experter:

Vad tror ni om denna lovely knit? Är den äkta?

Har längtat efter en sånhär grön hur länge som helst... men är lite orolig för att råka ut för en kopia.

• brawny
    Stargirl skrev 2010-02-07 18:26:41 följande:
    Äkta säger jag. Tväräkta.
    Duntoffla skrev 2010-02-07 18:28:18 följande:
    Jag trodde att det var den då jag just såg den samma. Du slipper i alla fall fajtas med mig om den då jag mailade och frågade och den är i ull vilket är no no för mig. Annars hade jag väldigt gärna velat ha den i grönt.
    Tack för synpunkterna! Och jag har som tur är inget mot ullen så jag ska definitivt fajtas om denna.
  • brawny
    Sara Mia skrev 2010-02-07 19:24:50 följande:
    Den färgkombinationen är superfin. Jag håller tummarna hårt för dig att den blir din.
    Ja, den är underbar. Tack för tummarna, de kommer säkert att behövas!
  • brawny
    Mabimao skrev 2010-02-07 20:02:39 följande:
    jo det finns på OM produkt sidor, men ingen säljer den.......
    ah, då fattade jag fel. ska genast kolla in den...

är det inte ens ngn IRL- butik som tagit in den?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III