• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tabby skrev 2009-12-28 20:00:26 följande:
    Vet någon om Matilde skickar? Vet någon om de har 528 Alpaca Mix Long Royal Cardigan i st 0. Vill så gärna ha. Vet någon om den oxå var 50 %
    Hmm, jag var på Mathilde i PK-huset idag. Det fanns massor av royal, dock kollade jag inte på dem.

Men ring och fråga! Vet att det var ngn annan som ringde idag om en jacka som de gick med på att skicka.
  • brawny

Trollens mamma skrev 2009-12-28 20:09:39 följande:

Tyvärr,endast en 2:a.den knep jag.
    Ok, GRATTIS igen till dig! Jag har letat efter den där med ljus och lykta.
  • brawny
    Tabby skrev 2009-12-28 20:10:43 följande:
    Har någon nummret? Var det 50 % på de oxå?
    Kommer inte ihåg hur mkt rean var... Numret är 08-20 73 80
  • brawny
    Tabby skrev 2009-12-28 21:06:39 följande:
    TACK
    Nemas problemas! Det är ju bara roligt om du kan hitta det du söker...
  • brawny
    Tindrisen03 skrev 2009-12-29 11:15:58 följande:
    God Morning Har Odd Molly-butiken börjat rea? Ngn som vet?
    De startar sin rea 7/1 kl 8.
  • brawny

Frusna flickan skrev 2009-12-29 15:51:13 följande:

Tråkiga besked till er som sambeställt från bluelawn.. Allt är slutsålt så det blir inget. *deppar.... Bra för er andra att veta också - att lagersaldot inte stämmer alltså.
    Vad trist att höra! Hoppas att min order inte kommer att bli backad. *håller tummarna*
  • brawny

Jag har ju suttit här och hållit andan efter vad som hände er som skulle sambeställa från Bluelawn eftersom jag själv hade en order där som legat i flera dagar utan ngn ny status. Men nu fick jag ett mail om att mitt paket är skickat - HURRA! Antar att jag hade tur den här gången...

• brawny
    Gott Nytt år till alla!!!

Vi ska fira tillsammans med goda vänner som har små  barn så jag ska inte heller ha på mig ngn finmolly utan det blir makeout blouse chocolate, spoiler underdress royal samt jeanstights.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III