Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly - för oss inbitna del III

Mirakel kan tydligen hända!! Människan som jag skrev om igår har satt in pengar idag. Visserligen minus porto för det hade hon inte pengar till igår men hon skulle komplettera med det idag.. Om det var hot om polisanmälan eller att jag skulle kontakta hennes mamma som kändes värst vet jag inte

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Är det ngn som har koll på vad den blåa Prairie dressen med lång ärm kommer kosta i Sverige. Mindre än den i lite powder i alla fall om man kolla på utländska shoppar. Den i powder har ju för övrigt ett sjukt pris...3700!! Lika mkt som Lotta Lotta kappan{#lang_emotions_surprised}

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-02-03 19:15:19 följande:
    Det är alldeles för mycket för min plånbok....Men varför kostar olika färger olika mycket??
    Mer brodur på den i puder tror jag, precis som det var med Taradiddle i olika färger
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    ellianne skrev 2010-02-04 09:23:15 följande:
    Hej tjejer,nu behöver jag er hjälp. Har vunnit en auktion på ett par odd molly leggings (dyra, 900kr). Säljaren mailar mig och skriver att hon säljer "åt en mycket nära vän" och att hennes alias är ett annat är den som har annonsen ute. Jag drar naturligtvis öronen åt mig och undrar om det är seriöst. Jag vill ju inte köpa av någon annan än den som har lagt ut annonsen!! Dessutom är den "nya" säljarens konto avregistrerat!Vad skulle ni ha gjort?? Jag kommer såklart att få ett negativt omdöme om jag inte betalar /Lena
    Fast om hon är avreggad kan hon väl inte ens lämna omdöme på dig.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-02-04 12:55:07 följande:
    Man får inte annonsera för sina egna grejer på FL.
    Tror man får det nu enl Tradera- tråden så länge man inte spammar
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:56:30 följande:
    ...eller nä, inte riktigt lika snygg som Odd Mollys, kanske men NÄRA!! Denna kjolen är också "avskuren" precis på höften, liksom. Ganska lik, förutom fickorna. Supernöjd är jag i alla fall! Tror den kommer bli en favorit i sommar. Längtar!
    Kan inte heller se ditt galleri..
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Var inne i OM-butiken och rekade lite vad de tänker släppa på måndag. En enda klänning, den men axelband i nymphserien. Inte Prairie el Magnolia el alchemistryklänningarna. Inte Lotta Lotta kappan, inte silkeskjolar. Allt det kommer i deras nästa släpp i början av mars. Fick dock se en mkt intressant dark powder magnolia dress på bild. Den finns ju inte med på produktbilderna på OM hemsidan. Såg riktigt fin ut!

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Pokergirl skrev 2010-02-04 19:46:21 följande:
    Vilken tur! Har inte råd med LottaLotta förrän i mars. Kommer Grandmas och Wigwam i detta släpp?Jag håller på att sammanställa listan med oseriösa säljare och köpare. men tar gärna emot fler namn och alias för att göra listan ännu mer komplett. Inboxa mig är ni snälla så återkommer jag när den är klar. Tänkte att jag då kan maila ut den till de som önskar.
    Wigwam är väl sommar. Tror inte heller grandmas kommer nu. Såg inte den bland OM-butikens grejer och den borde de väl få i ngn färg
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Livingloving dress ligger ju under underkläder på OM sida. Ser ni det som en klänning el en underklänning?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    malinoski skrev 2010-02-05 09:00:52 följande:
    På Odd Molly butiken verkade det som att de redan hade fått kläderna men de plockar upp dem i butiken först på måndag.
    De har fått dem, var inne och tjuvkikade i går. Men de packas upp först på måndag kl 10
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III