Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03
    smulan0 skrev 2009-11-27 12:37:20 följande:
    Vad fin!! men säljaren verkar lite oseriös om man ska döma av omdömen.... annars hade jag inte tvekat!
    Oj det såg jag inte ens..
  • Tindrisen03
    One skrev 2009-11-28 15:29:26 följande:
    Hur ska man fatta storlekarna hos Yoox? Det står bara 38, 40 42 osv osv. Okej, om jag vill ha storlek 2 vad är det då? 38?Stl 3 = 40 Eller ?? Hjälp!Vill inte beställa och så behöva byta för att man inte fattar storlekarna. Varför kan de inte skriva mollystorleken istället? Mycket enklare!Så snälla någon- hjälp!
    Men vilka priser!! Det är ju pund. Blir ju mkt dyrare än i Sverige..fast det fanns ju några godbitar som är svåra att få tag på här hemma
  • Tindrisen03
    One skrev 2009-11-28 20:38:38 följande:
    Svindyrt! I agree! Tvekar oerhört än så länge. Fast priserna är inte i pund utan i euro. De är dock fortfarande sjukt mycket dyrare än här...Funderar på vad jag kan sälja som kan göra att jag har råd...fast ca 1000kr extra, minst, än vad det kostar här känns verkligen lite väl.Idag var jag och returnerade min angora hoodly knit i chocolate. Fin, men följ inte Ajabajas råd om att ta en storlek större iaf. Den blev alldeles för stor på mig. Så nu har jag skickat tillbaka den till CD och även bytt färg: chalk. Chocolate var fin- men jag insåg när jag tittade in i garderoben att det liksom inte var förstahandsvalet när det gällde matchningen. Nåja, hoppas nu att bytet går bra och att det kommer fort igen. Förresten är det inte underligt att OM´s priser är så lika (Förutom svindyra Yoox då)? Rekommenderade priser får man ju inte ha numera...är ju lite konstigt att det inte skiljer något eller bara 5 kr.Samma sak med Vintage by Fé. De klockorna kostar exakt lika överallt i princip. Där de är billigare har de tagit bort läderband t.ex. Skumt. Priskartell eller?
    ? är ju euro tecken och £= pund. Det skiljer ju inte jättemkt längre men ändå. Uppfattar det som pund i denna shopen eller är jag helt ute och cyklar?
  • Tindrisen03
    jojoa75 skrev 2009-11-30 15:14:51 följande:
    Hur är T88 dress i strl?
    Ganska normal men ngt trång i ärmarna som många OM. Jag har en 2a vilket jag har i många andra klänningar just pga av ärmarna. Denna tycker jag dock är ganska rymlig över bysten och ordentlig vidd finns ju i kjolen. Helt underbar är den ialla fall
  • Tindrisen03
    jojoa75 skrev 2009-11-30 15:36:35 följande:
    då kan jag nog glömma den i strl 2.. Finns ju billigare på Folkart nu, strl 2 i rosa!
    Åh, sjutton också nu blev jag sugen Kan inte bestämma mig riktigt vad jag tycker om den rosa..den är liksom lite skrikig för min smak ialla fall mitt i vintern. Dock tror jag att den skulel vara så mkt finare med bara ben istf strumbyxeklädda. Vad tycker du om den rosa? Vilken färg var du sugen på?
  • Tindrisen03
    jojoa75 skrev 2009-11-30 16:49:36 följande:
    Tycker att de är väldigt fina alla tre, jag är dock svag för rosa
    Gillar i och för sig också rosa ...
  • Tindrisen03
    jojoa75 skrev 2009-12-03 00:12:06 följande:
    TACK!!!!! Vet att det är OT.. därför skrev jag att det var ok att inboxa mig svar om nån visste! Nu ska jag välja färg.
    Ett tips om man vill ha Hunter och inte har större än 38 och det inte gör ngt om de är ca 5 cm lägre i skaftet är att köpa junior. Har 2 par köpta i Skottland för ynka 240 kr paret. Tycker att de är skönare än mina vanliga höga vuxen. De höga är ju dock lite mindre gummistövel över eftersom de är lika höga som ett par vanliga stövlar- Har varit i Skottland 2 år i rad på tjejresa och det har sett så otriligt roligt/fånigt ut på våra hotellrum (7 tjejer) när alla inköpta Hunters stått uppradade.Flera par var och sedan flera par åt våra barn
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III