Duntoffla skrev 2010-01-08 09:59:14 följande:
Jag är tyvärr hemma sjuk idag annars hade jag kanske kunnat åka förbi. Bor utanför stan och hänger inte där när jag inte jobbar. Någon annan vänlig själ kanske kan. Det fanns en brun kvar i OM-butiken och enligt Pingla röda på Mathildes. DEn är superfin! Var rätt sugen igår. Vad är nypriset på den? Tack! Hmm...hur ska jag förklara? Den ser finare ut på bild och inte lika rolig där den hänger men på var den himla fin. Dock skulle jag velat ha en rosa. Provade en 2:a som satt rätt precis men det fick bli en 3:a så att jag kan ha den lite mer den närmast framtiden Tack! JAg är nöjd. Velade mellan 2 och 3 men 2 satt mer precis och jag kommer ändå inte ha den med massa stickade tjocka plagg under. Den får bli mer till vår/höst och som finkappa på vintern.
Ja, denna har jag verkligen velat ha så jag kände att jag bara kommer ångra mig. Tror att nypriset legat på 3200 eller 3300. Frakten ingick vid köp nu samt att jag slipper lägga pengar på att köra runt och försöka leta upp den någon affär och tiden som jag inte har.

Har iofs inte sett den någonstans här så det är väl rätt kört ändå.
Krya på dig! Jobbigt att du blivit sjul