• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2010-01-08 08:36:03 följande:
    Tack! Får se hur jag gör....eller om någon annan köper den. Åh det priset hade jag slagit till på direkt tror jag.
    Kunde inte hålla mig. Kom påa att jag annars kommer ångra mig djupt...........
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-08 09:59:14 följande:
    Jag är tyvärr hemma sjuk idag annars hade jag kanske kunnat åka förbi. Bor utanför stan och hänger inte där när jag inte jobbar. Någon annan vänlig själ kanske kan. Det fanns en brun kvar i OM-butiken och enligt Pingla röda på Mathildes. DEn är superfin! Var rätt sugen igår. Vad är nypriset på den? Tack! Hmm...hur ska jag förklara? Den ser finare ut på bild och inte lika rolig där den hänger men på var den himla fin. Dock skulle jag velat ha en rosa. Provade en 2:a som satt rätt precis men det fick bli en 3:a så att jag kan ha den lite mer den närmast framtiden Tack! JAg är nöjd. Velade mellan 2 och 3 men 2 satt mer precis och jag kommer ändå inte ha den med massa stickade tjocka plagg under. Den får bli mer till vår/höst och som finkappa på vintern.
    Ja, denna har jag verkligen velat ha så jag kände att jag bara kommer ångra mig. Tror att nypriset legat på 3200 eller 3300. Frakten ingick vid köp nu samt att jag slipper lägga pengar på att köra runt och försöka leta upp den någon affär och tiden som jag inte har.  Har iofs inte sett den någonstans här så det är väl rätt kört ändå.

Krya på dig! Jobbigt att du blivit sjul
  • Morty
    Morty skrev 2010-01-08 10:44:34 följande:
    Ja, denna har jag verkligen velat ha så jag kände att jag bara kommer ångra mig. Tror att nypriset legat på 3200 eller 3300. Frakten ingick vid köp nu samt att jag slipper lägga pengar på att köra runt och försöka leta upp den någon affär och tiden som jag inte har.  Har iofs inte sett den någonstans här så det är väl rätt kört ändå. Krya på dig! Jobbigt att du blivit sjul
    Ska ju stå sjuK.
    Puffig Pingla skrev 2010-01-08 10:39:10 följande:
    Jag hade också gärna hjälpt till men jag ligger på sjukhus ni två dagar (gissa om jag kommer terra er här inne när jag storknar av uttråkning).
    Du får terra oss hur mycket du vill. Hoppas allt går bra.
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-08 10:58:49 följande:
    Haha...ja, sjukhus är inte så roliga att vistas på terra på du så kanske tiden går lite fortare. Jag borde fota lite Traderagrejer men gaah vad det är trist. Tack! Jag tror bara att Royal fanns i strl 2 och 0 i butiken igår så den behöver du inte ha dåligt samvete över i alla fall Jag hade gärna kollat om jag inte redan haft en liten annan förfrågan. Som tyvärr inte fanns
    Du är för gullig. Tack! Men detta löste ju sig perfekt. Jag hade egentligen inga direkta planer på den och inte letat aktivt så jag har inte haft tanken på att fråga någon om de hade den på OM.
    Tindrisen03 skrev 2010-01-08 11:05:02 följande:
    Om man struntar i rean som jag försöker göra , vilka måsten /köp ni funderar på har ni inför vår och sommarkollektionerna?Mina är:- Prairie dress i powder el blue- Lotta lotta jacket- Magnolia dress i red- Runawaydress- A dolce skirt i almost black ( om den kommer)- Livinglovingdress- Alchemistrydress- Fondadress- funderar även på Nymphdress  och Saloondress men tycker att båda ser lite batikiga ut på vissa ställe och jag HATAR batik
    Vilken härlig lista.
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-08 22:39:23 följande:
    Ja, de är fina men himla dyra har jag för mig. La in bild på kjol och kappa i BT nu.
    Håller med alla föregående - kappan är helt underbar!!! Lyckliga du! Äntligen blev den din. Så fint när man ser ett av dina andra fynd under till. Kjolen är jättefin den med.
  • Morty
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-10 15:31:18 följande:
    Jag lyckades vinna en auktion till idag på tradera, en angora mix long cardigan tror jag den heter, för 900 kr, ny. Ser fram emot att få hem dem och prova! :) Har nog aldrig köpt så dyra kläder för... Men nåt fint får jag unna mig nu under våren när jag ska gå ner 10 kg...
    Hej Pyttisen! Grattis till dina nya inköp!!!
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-09 19:02:04 följande:
    Det står ju en del länkar till bloggar i TS och de flesta av dem vet jag vad de heter här inne men det vore kul att se vilka andra bloggare som hänger här. Kan inte ni med bloggar berätta vad ert FL-nick är? Lite roligare om man vet vems blogg man läser. Jag förstår att en del bara har bloggar och inte hänger här. Ehh...lät det rörigt i era öron också? Jag är inte så bra på att skriva så man fattar
    Jag och min hjärna hänger inte med men det är kanske så här du menar? {#lang_emotions_dreamer} Den har Stargirl startat och finns även med i ts. Fast det var kanske den du menade.....

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-10 17:38:48 följande:
    Gud vad lustigt! Hade ingen aaaaning om att Siabellon var samma som Evalena En del andra vet jag ju men visste inte om alla hängde på FL eller inte.
    Inte jag iheller .
  • Morty
    isako skrev 2010-01-17 22:35:36 följande:
    Är det ngn som vet om det går att få tag på spoiler underskirt och/eller tank i strlk 4 i blått? Är det tvär kört eller?
    Åh det skulle jag också vilja ha fast i storlek 2.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III