Pokergirl skrev 2010-01-24 00:09:37 följande:
Frusna flickan: Jag är bred om höfterna och rumpan, min 2:a upplever jag inte tight över rumpan. Jag tror nog du kan få en fin peng för den på T, verkar ju vara extremt poppis. Jag fattar inte hur ena butiken här i stan tänker. Dom hade tagit in några få stackars Fonda dress, inga Frill, inga crysalis eller Appeteasers men en rejäl laddning med Fonda shorts. Jepp, storsäljare i Umeå i januari... Eller är det jag som missat modet med hotpants i minus 15?
Nej jag är också helt häpen över hur butiker har valt att ta in. Skrev inlägg i bloggen igår om det. Vem som helst kunde ju fatta att Fondan, nymphen och chrysalis skulle bli poppis! Nu är min teori som säkert är helt paranoid, att OM bara ransonerar ut ett visst antal plagg och butikerna får slåss om vem som får köpa hem dom. Annars undrar man ju om butikerna är helkorkade? De borde läsa lite mer OMbloggar så de vet vad som gäller inför nästa säsong....
Tycker också att det är konstigt att så många fina saker inte ska i produktion. Mer om det i bloggen...