Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly - för oss inbitna del III

Stargirl skrev 2009-12-18 17:57:05 följande:
    Jag är ju ingen storbloggare....men får heller inget sponsrat av ngn alls. Så du kan med gott samvete läsa min
    absolut, det är givet!
  • smulan0
    Skrutteruttan skrev 2009-12-18 20:39:23 följande:
    Jag trodde bara det var Bambi som var sponsrad? Att nämna företag är ju att berätta var man kan handla det man bär, som ett tips tänker jag...Jag tycker att det är jättesmidigt att få den informationen så slipper jag leta igenom 20 butiker...
    Jag tycker absolut att man kan nämna var man gör sina inköp, det är ju bara bra. Men i tex bambis blogg nämns ju endast produkter som hon fått tillsänt sig och då blir den ju inte så objektiv... är något av hennes julklappstips inte sponsrat tex? Tror också att det är svårt att dissa en produkt man fått gratis... och då blir det bristande trovärdighet. Men det är bara min åsikt, och det finns ju osponsrade bloggar som jag gillar mer!
  • smulan0
    panda08 skrev 2009-12-19 19:14:23 följande:
    Hej alla OM älskare... själv har jag alldeles nyligen "upptäckt" odd molly och precis börjat bygga upp en fin garderob, måste bara säga till er bloggare att det är väldigt kul och farligt för plånboken att läsa era bloggar! Men här kommer ett litet tips, hittade en fin länk till vårens kollektion om man nu vill börja sukta lite : D picasaweb.google.com/amyglase/SPRINGWEBPHOTOS...#
    gillar nya underkläderna mest!! I ljust guldigt och mörkblått.... fina!
  • smulan0
    Perkan skrev 2009-12-19 23:48:48 följande:
    Alchemistry tunic white, hur är den i storleken jämförtsvis? Är den tightare över byst och armar? Jag har stl 2 i andra plagg men ibland känns de på gränsen. Någon som har den?
    jag fick gå upp en storlek!

Bina: Har absolut inte känt att din blogg är sponsrad! Jag gillar den skarpt! Det jag vände var ffa Bambis blogg där plötsligt allt som nämns är saker som hon fått skickat till sig. Då känns det mer som reklam än genuina tips vilket är det jag är ute efter... Jag vill veta även negativa saker om plaggen!

Sommar/vår: oj oj oj vad mycket fint.... jag gillar mest de lite "tråkiga" klassiska plaggen så att det kommer x-stitch o grandmas i svart passar mig perfekt!!! Jeanskjolen är ett måste också... o vilka fina klänningar. Får nog starta ett sparkonto redan nu....
  • smulan0
    Stargirl skrev 2009-12-21 15:11:15 följande:
    50% rabatt på ALLT stickat och alla ytterkläder hos min lokala butik i Åkersberga. Det jag såg fanns var följande. Vinröda lovelky knit i alla stol i ull Almost black lovely knit i ull i alla stl utom 1 Bruna tenfold knit i större stl Beige tenfold knit i bomull i stl 3 och 4 Turkosa lovely knit i bomull i stl 3 och 4 Rosa lovely knit i bomull i alla stl Grå lovely knit i ull i alla stl utom 1 Alpacka kofta i grått och rosa Ytterjackor i rött och grönt tel nr 540 20 100 Rabatten gäller ENDAST idag!
    oj vad jag blir sugen... men måste spara, ffa efter att ha sett vad som komma skall i vår/sommar
  • smulan0
    Bambiblogg skrev 2009-12-22 09:40:32 följande:
    Åh, tack för tipset! Där fanns den fina Firewood sweater, ska man våga sig på en sån? Eller ska man spara pengarna till allt fint som kommer till våren?
    firewood sweater var en av de första sakerna jag vill ha från vinterns kollektion men har lagt pengarna på annat! Tycker den är skitsnygg, slå till!
  • smulan0
    Stargirl skrev 2009-12-26 10:09:41 följande:
    Gaaaaah...jag gillar inte blusen jag fått i julklapp......den sitter inte bra. IRRITERANDE....vad ska jag göra. Lämna tillbax den eller lära mig tycka om den? Jag gillar inte det öppna gapet vid brösten. Det irriterar mig så fruktansvärt.
    jag har också irriterat mig på öppningen vid brösten och därför avstått från de modellerna.... kan du inte lägga upp en bild? Kanske blir snygg med spoiler eller linne under??

Nu har jag köpt en rib jersey l/s grey på ajabaja och en velour almost black zip hood på zoovillage på rea! Har kollat på de hela hösten men lyckats ha is i magen... Gött!
  • smulan0
    Anna Paulita skrev 2009-12-28 13:35:04 följande:
    Bha vilken antiklimax. Hittade ingenting alls. :( Jättetrisst....jag provade en silkig omlott grej (vet ej namnet) som jag spanat på länge men med mina tuttar så funkar inte 3an och 4an är för stor. :( BLÄ! Och som sagts förrut så var det mesta ur pre spring trångt över tuttarna så där fanns inget av intresse heller. På Åhlens hittade jag en duvet, eller vad den heter i stl 3 och den var perfekt överallt utom äver brösten, den kan jag förvisso beställa online i stl 4. Jag provade en 4 continent stich, 3an gick återigen inte över brösten man satt annars toppen och 4an var för stor.Buhu!Jag hoppas min voile short dress passar när den kommer.
    short voile dress är ju lite reglerbrar över brösten iom bandet där. Tror den kommer sitta fint på dig! (om du inte hittar något nu så är det bara att hålla ut till vårens fina kollektion, kommer snart!)
  • smulan0

ibland önskar man att man kunde skriva kommentarer till folk som lagt bud på objekt på tradera.... just nu ligger dels objekt ute som är uppenbart falska och dels objekt som kan köpas billigare helt nya på nätbutikernas rea... men, men kanske får lita på att folk vet vad de gör!

Längtar tills mina reafynd kommer! Vill ha nu!!!!

Någon som har koll på kids and friends i borgeby rea? Är den igång? Något att ha?

• smulan0

ha och vad har kommit om inte min l/s rib jersey i grått från ajabaja! Med två kolor i paketen och fint inslagen i silkespapper! Tog genast på den under mitt tidgare reaköp 100gr frill top i cherry! Blev superfint! Hurra!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III